۲ شهریور ۱۴۰۲، ۲۰:۲۷
کد خبرنگار: 2743
کد خبر: 85209472
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

شناسایی و بازداشت ضاربان نیروهای منابع طبیعی در خرم آباد
عکس تزیینی است

خرم آباد- ایرنا- رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان خرم آباد گفت: ضاربان نیروهای این اداره در منطقه جنگلی دادآباد در حین عملیات تخریب اراضی ملی و زغال گیری شناسایی و بازداشت شدند.

به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی منابع طبیعی خرم آباد، "سید علی حسینی" شامگاه پنجشنبه اظهار کرد: در این درگیری قاچاقچیان با تیراندازی به خودروی منابع طبیعی موجب خسارتی از جمله شکستن شیشه جلو و عقب، شکستن بی سیم خودرویی و فرورفتگی بدنه خودرو شدند که خوشبختانه نیروهای منابع طبیعی در این درگیری صدمه ای ندیدند.

وی افزود: در پی این حادثه هماهنگی های لازم با دادستان مرکز استان و نیروی انتظامی انجام و شبانه ضمن مراجعه به محل حادثه، ۲ دستگاه موتور سیکلت، یک دستگاه خودروی سواری پراید و یک دستگاه تراکتور از آنها توقیف و ۲ نفر از افراد ضارب نیز دستگیر و روانه بازداشتگاه شدند.

حسینی با اشاره به اینکه تهیه زغال و قاچاق چوب درختان جنگل های زاگرس از عوامل اصلی و تشدید کننده تخریب این منابع به شمار می ‎رود،گفت : برخورد با قاچاقچیان و حفاظت از منابع طبیعی همیشه در دستور کاری این اداره بوده و هست، کمااینکه در سال‌های گذشته شاهد اینچنین اتفاقاتی برای جنگلبانان بوده ایم.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha