۳ شهریور ۱۴۰۲، ۱۵:۲۱
کد خبر: 85209997
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

آزمون وکالت مرکز وکلای قوه قضائیه در استان مرکزی برگزار شد

اراک - ایرنا - آزمون وکالت مرکز وکلای قوه قضائیه روز جمعه در محل دانشگاه اراک برگزار شد.

رئیس کل دادگستری استان مرکزی در حاشیه این آیین به خبرنگاران گفت: یک‌هزار و ۴۹۴ نفر در این آزمون شرکت کرده‌اند.

حجت‌الاسلام سید عبدالمهدی موسوی افزود: از مجموع شرکت‌کنندگان در این آزمون ۷۱۱ نفر زن و ۷۸۳ نفر مرد هستند که دارای تحصیلات حقوقی و واجد شرایط شرکت در آزمون وکالت بودند.

وی اظهار کرد: در بازدیدی که از این آزمون صورت گرفت مشاهده شد که امنیت و آرامش کامل در محیط برگزاری آزمون حکم فرماست و بدون هیچ دغدغه و نگرانی و در سلامت کامل این آزمون در حال برگزاری است و مسئولین امر با رعایت مقررات مربوطه و توجه به تذکرات و نکاتی که صادر شد، نظارت دقیق بر روند اجرای آزمون دارند.

رئیس مرکز وکلا استان مرکزی نیز گفت: مطابق زمانبندی سازمان سنجش کشور زمان اعلام نتایج اولیه آزمون ۴۰ روز کاری پس از برگزاری آزمون می‌باشد.

امیر حسنی افزود: بعد از اعلام نتایج آزمون کتبی اطلاع رسانی به داوطلبانی که موفق به کسب حد نصاب قبولی در آزمون قبول شده باشند جهت بارگزاری مدارک در سامانه جذب و ادامه فرایند از طریق اداره سنجش و ارزیابی مرکز به قبول شدگان اطلاع رسانی خواهد شد.

مجتبی شاهوار مدیر سنجش و ارزیابی مرکز وکلای استان مرکزی نیز گفت: در آزمون سال‌جاری بنابر قانون تسهیل ، مصاحبه تخصصی حذف و در کوتاه ترین زمان ممکن ، برگزیدگان پس از احراز صلاحیت های عمومی معرفی خواهند شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha