۴ شهریور ۱۴۰۲، ۱۱:۰۹
کد خبر: 85210645
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

روزانه ۲۰ هزار پرس غذا در موکب اوقاف زنجان توزیع می‌شود

زنجان - ایرنا - مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان گفت: موکب اداره کل اوقاف این استان در مرز خسروی شروع به کار کرد و در این موکب روزانه ۲۰ هزار پرس غذا بین زائران اربعین توزیع می‌شود.

حجت‌الاسلام مختار کرمی روز شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود: با ارسال کالاهای مورد نیاز برای موکب اوقاف و اعزام نیروهای خدماتی، خدمت رسانی در این موکب از امروز آغاز شده است.
وی با اشاره به اینکه محل استقرار موکب زنجان ۵۰۰ متر بعد از گیت مرزی عراق مابین موکب‌های امام رضا (ع) کرمانشاه است، اضافه کرد: موکب بیشتر به صورت مردمی اداره می شود و حدود ۱۰۰ نفر در آن خدمت‌رسانی می کنند.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان با اشاره به اینکه روز گذشته در مراحل آماده‌سازی موکب وزیر کشور از این محل بازدید کرد، اظهار داشت: در این بازدید وزیر کشور از خدمات خوب اوقاف در خدمت‌رسانی قدردانی کرد.
وی با بیان اینکه با آغاز به کار موکب اوقاف روزانه ۲۰ هزار پرس غذای گرم در قالب صبحانه، ناهار و شام بین زائرین توزیع خواهد شد، خاطرنشان کرد: علاوه بر این میان وعده در قالب چای، شربت، بیسکویت نیز بین زائران توزیع می ‎شود.
حجت الاسلام کرمی با اشاره به اینکه علاوه بر خدمات پذیرایی بحث اسکان زائرین اربعین نیز در موکب فراهم شده است، یادآورشد: با توجه به امکانات موکب امکان اسکان حدود ۲۰۰ زائر هم در موکب فراهم شده است.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان همچنین از آغاز فعالیت موکب حسینیه اعظم زنجان در سامرا خبر داد و گفت: امسال ۵۵ خادم افتخاری حسینیه اعظم زنجان در موکب اربعین شهر مقدس سامرا فعالیت دارند.
وی افزود: موکب "مصباح الهدی" حسینیه اعظم زنجان با حضور ۵۵ خادم افتخاری از نهم تا شانزدهم شهریور ماه در شهر مقدس سامرا به زائران اربعین حسینی ارائه خدمت خواهد کرد.
حجت الاسلام کرمی ادامه داد: بر اساس اعلام حسینیه اعظم زنجان در این موکب روزانه هفت هزار پرس غذا در قالب سه وعده صبحانه، نهار و شام ارائه خواهد شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha