۴ شهریور ۱۴۰۲، ۱۵:۳۵
کد خبر: 85211103
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

قاتل جیرفتی در شیراز بازداشت شد

جیرفت- ایرنا- فرمانده انتظامی جیرفت از شناسایی و دستگیری عامل قتل یک جوان در این شهرستان پس از گذشت یک سال و نیم فرار و زندگی مخفیانه خبر داد و گفت که وی در شهر شیراز بازداشت شد.

به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، سرهنگ عزت الله عبدلی نسب روز شنبه اظهار کرد: در پی وقوع یک مورد قتل به سبب تنش بین چند جوان در سال ۱۴۰۱ در محدوده یکی از روستاهای اطراف شهر جیرفت، موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

وی با اشاره به شناسایی هویت قاتل در همان روزهای اولیه وقوع قتل افزود: باوجود تلاش پلیس برای دستگیری متهم، اقدامات پلیسی در همان سال به نتیجه نرسید و مشخص شد متهم از شهرستان به مقصد نامعلومی فرار کرده است.

این مسئول انتظامی ادامه داد: تلاش ماموران برای دستگیری قاتل همچنان ادامه داشت تا این که سرنخی از حضور متهم در استان فارس پیدا و با انجام کار اطلاعاتی محل اختفای این متهم شناسایی و در یک عملیات منسجم و ضربتی در شهر شیراز دستگیر شد.

فرمانده انتظامی شهرستان جیرفت یادآور شد: متهم در مواجهه با مستندات پلیس به انجام قتل اعتراف کرد و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha