۴ شهریور ۱۴۰۲، ۱۶:۵۳
کد خبرنگار: 5368
کد خبر: 85211208
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

لیبرمن: نتانیاهو حتی یک روز دیگر نباید نخست وزیر باشد

تهران-ایرنا- «آویگدور لیبرمن» وزیر جنگ اسبق رژیم صهیونیستی بار دیگر به شدت از «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر این رژیم انتقاد کرد و ادامه فعالیت او در سمت نخست‌وزیری را حتی برای یک روز دیگر جایز ندانست.

به گزارش روز شنبه ایرنا، وب سایت صهیونیستی «واللا» در این باره به نقل از «آویگدور لیبرمن» رئیس حزب موسوم به «اسرائیل بیتنا» و وزیر جنگ اسبق رژیم صهیونیستی نوشت: نتانیاهو هم در امنیت و هم در نخست وزیری و مدیریت شکست خورد.

لیبرمن در این باره تاکید کرد: ادامه فعالیت نتانیاهو حتی برای یک روز دیگر ممنوع است؛ چراکه او یک خطر و تهدید وجودی برای "اسرائیل" محسوب می‌شود.

وی همسو با خوی دیگر سران صهیونیستی بر لزوم ازسرگیری سیاست ترور و ترور رهبران مقاومت فلسطین تاکید کرد و «ایتامار بن گویر» وزیر تندرو امنیت داخلی رژیم صهیونیستی را عامل از کنترل خارج شدن کرانه باختری اعلام کرد.

این اظهارات پس از آن بیان شد که «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی از سخنان نژادپرستانه «ایتامار بن گویر» وزیر امنیت داخلی این رژیم علیه فلسطینی ها حمایت کرد.

بن گویر علت ایجاد پست های متعدد ایست و بازرسی در کرانه باختری و افزایش فشارهای امنیتی و اقتصادی به فلسطینیان این منطقه را تامین امنیت شهرک نشینان صهیونیست اعلام کرده بود.

نخست وزیر رژیم صهیونیستی در توجیه سخنان بن گویر که گفته بود حق حیات (شهرک نشینان) بر حق آزادی حرکت (فلسطینیان) ارجحیت دارد، این اظهارات را ناشی از ناامنی راه های منطقه برای شهرک نشینان صهیونیست دانست و خواستار اقدامات امنیتی ویژه برای تامین امنیت این راه ها شد.

بن گویر روز جمعه نیز با رد عذرخواهی بابت سخنان نژادپرستانه خود اعلام کرد که حاضر است هزار بار دیگر هم همین حرف ها را بزند.

وی به صهیونیست های چپگرا در رژیم صهیونیستی که از وی به خاطر این اظهارات انتقاد کرده بودند حمله کرد و گفت: چپ ها به همین شکل، مردم را در جهان علیه کابینه "اسرائیل" تحریک می کنند و همین راهبرد بدبینانه آنهاست که باعث اوج گرفتن تنفر از "اسرائیل "شده است.

رهبر حزب تندرو «عوتسما یهودیت» گفت: شرم بر چپ‌ها که در هشت ماه گذشته به کابینه، اقتصاد، ارتش و انسجام "اسرائیلی ها" لطمه زدند.

شرایط این روزها و ماههای رژیم موقت صهیونیستی به چند دلیل از جمله تصویب ابتدایی لایحه قضایی کابینه نتانیاهو در کنست و گسترش اعتراضات به آن در سرزمین های اشغالی که وارد هفته سی و چهارم خود شده، بسیار در هم پیچیده به حدی که برخی از کارشناسان مسایل منطقه، درگیری های داخلی و در ادامه حتی شمارش معکوس فروپاشی این رژیم را پیش بینی کرده اند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha