۵ شهریور ۱۴۰۲، ۱۱:۳۸
کد خبرنگار: 1796
کد خبر: 85211892
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

مردم باید بدانند مالیاتشان در کجا هزینه می شود

قزوین - ایرنا - معاون وزیر اقتصاد و رییس سازمان امور مالیاتی کشور با بیان اینکه شهروندان باید بدانند که مالیات آنها در کجا هزینه می شود، گفت:‌ با اطلاع رسانی و شفاف سازی در حوزه مالیات مردم بدانند که مالیات آنها صرف امور عمرانی، بهداشت و درمان، سلامت،‌ ورزش و رفاه آنها می شود.

به گزارش خبرنگار ایرنا،‌ سیدمحمد سبحانیان روز یکشنبه در چهارمین روز از هفته دولت و در حاشیه افتتاح ساختمان اداره امور مالیاتی شهرستان آبیک اظهار کرد: خوشبختانه امروز در این زمینه شاهد تعامل مسایل مالیاتی با تولیدکنندگان،‌ اصناف و مودیان مالیاتی خود هستیم و به طور قاطع نیز اعلام می کنیم که پرداخت مالیات هیچ منافاتی با تولید نداشته و نه تنها مانعی برای آنها نیز بلکه به نوعی حامی تولید کنندگان خود نیز هستیم.

به گفته وی،‌ سامانه پایانه های فروشگاهی و همچنین نهضت آموزش به مودیان مالیاتی از برنامه های مهم اداره کل امور مالیاتی در سراسر کشور خواهد بود

سبحانیان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه احیا و بازسازی ساختمان های جدید امور مالیاتی را به طور جدی در برنامه های خود قرار داده ایم،‌ خاطرنشان کرد:‌ بدون شک با مدیریت بهینه منابع می توانیم در مسیری بهتر به مردم خدمتگزاری کنیم.

وی به کسب رتبه برتر سازمان امور مالیاتی در جشنواره شهید رجایی برای دومین سال متوالی، تصریح کرد: کسب این رتبه تنها در سایه تلاش همکاران مجموعه مالیاتی کشور به دست آمده و در ادامه نیز سعی و تلاش خواهیم کرد تا در این مسیر بیش از گذشته تلاش کنیم.

براساس این گزارش،‌ ساختمانی جدید امور مالیاتی شهرستان آبیک با ۲ هزار متر مربع زیر بنا،‌ در پنج طبقه و با ۱۸۸ میلیارد ریال اعتبار روز یکشنبه با حضور معاون وزیر اقتصاد و رییس سازمان امور مالیاتی کشور، مدیران کل امور مالیاتی و اقتصادی و دارایی استان قزوین و جمعی از مسوولان محلی مورد بهره بردرای قرار گرفت.

نشست با فعالان اقتصادی استان در اتاق بازرگانی قزوین و دیدار با کارکنان امور مالیاتی استان از دیگر برنامه های معاون وزیر اقتصاد در سفر یک روزه خود به قزوین است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha