۵ شهریور ۱۴۰۲، ۱۳:۱۶
کد خبرنگار: 1449
کد خبر: 85212070
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

اقتصاد کشور با تلاش دولت سیزدهم در حال احیا شدن است

همدان- ایرنا- معاون استاندار همدان و فرماندار ویژه ملایر گفت: اقتصاد کشور با تلاش‌های جهادی دولت سیزدهم در حال احیا شدن و شاخص‌های کلان اقتصادی کشور رو به توسعه است.

به گزارش خبرنگار ایرنا؛ "سلمان اسماعیلی" روز یکشنبه در آئین بهره‌برداری از کتابخانه عمومی روستای توچغاز شهرستان ملایر اظهار داشت: در این دولت هم تحریم‌ها را با افتخار خنثی کردیم، هم از موضع عزت، حکمت و مصلحت با دنیا تعامل کردیم.

وی ادامه داد: دولت مردمی و انقلابی آیت‌الله رئیسی، دولتی نبود که کشور و منافع مردم را به اخم و لبخند اجنبی گره بزند و کشور را معطل برجام کند، دولت سیزدهم، دولتِ رکوردشکنی و کارهای سخت است.

اسماعیلی افزود: پس از ۱۵ سال عضو شانگهای و بریکس شدیم و کشورهای منطقه پس از یک دهه به اشتباه راهبردی خود پی بردند و به میز مذاکره پیوستند.

فرماندار ویژه ملایر با بیان اینکه آمریکایی‌ها پس از سال‌ها مجبور به عقب‌نشینی شدند و تمام پول‌های بلوکه شده و حق ملت ایران را آزاد کردند، تاکید کرد: آمریکایی‌ها برای بازگشت مذاکره مجدد با ایران التماس می‌کنند.

اسماعیلی خاطرنشان کرد: با وجود تمامی اقدامات و موفقیت‌ها، مدعی نیستیم که همه مشکلات حل شده و یا به سرعت می‌توانیم همه مشکلات را حل کنیم، مهم این است که ایران، استان همدان و شهرستان ملایر روی ریل پیشرفت قرار دارد و فردای ملایر بهتر از امروز خواهد بود.

هفته دولت بیشتر از یک دهه گذشته ملایر طرح افتتاح می‌شود

معاون استاندار همدان با تاکید بر اینکه در هفته دولت ۱۴۰۲ بیشتر از یک دهه گذشته ملایر، پروژه افتتاح و یا عملیات اجرایی آنها آغاز می‌شود، افزود: ۲۷۵ پروژه با ۱۴۰ هزار میلیارد ریال اعتبار در حوزه‌های مختلف عمرانی و اقتصادی در شهرستان ملایر افتتاح و یا عملیات اجرایی آنها آغاز خواهد شد.

اقتصاد کشور با تلاش دولت سیزدهم در حال احیا شدن است

اسماعیلی یادآور شد: پروژه‌های عمرانی و سرمایه‌گذاری شهرداری‌ها بیش از ۲۰ برابر شده و امسال ۴۳ هزار میلیارد ریال پروژه‌های عمرانی شهرداری‌ها در دست اجرا است.

وی گفت: در حوزه روستایی، فعالیت‌ها و پروژه‌ها ۵۸ درصد با اعتباری بالغ بر ۸۳۰ میلیارد ریال رشد داشته است.

فرماندار ویژه ملایر بیان کرد: در نهضت آسفالت طی یکسال گذشته رکورد سال‌های گذشته را شکستیم و در بازه زمانی پنج ماهه امسال، عملیات آسفالت ۲۷۰ درصد با اعتبار سه هزار میلیارد ریال انجام شده است.

اسماعیلی با اشاره به رشد ۱۰۰ درصدی در توسعه و تکمیل راه‌های اصلی ملایر ۱۰۰ درصد با ۲ هزار میلیارد ریال، ادامه داد: با اجرای پروژه راه آهن ملایر- همدان که مجدد ملایر را در کریدور اصلی کشور قرار می‌دهد، تا پایان سال ۱۴۰۱ حدود ۲ هزار و ۹۶۰ میلیارد ریال اعتبار هزینه شد.

به گفته وی؛ بزرگترین سرمایه‌گذاری تاریخ ملایر با آغاز عملیات اجرایی بزرگترین کارخانه شیشه خاورمیانه در هفته دولت با سرمایه‌گذاری ۸۰ هزار میلیارد ریال رقم می‌خورد که در فاز نخست برای هزار و ۵۰۰ شغل ایجاد می‌کند.

فرماندار ویژه ملایر آغاز عملیات اجرایی نخستین پالایشگاه انگور کشور در ملایر و کارخانه فرآوری زعفران، افتتاح کارخانه تولید شمش منیزیم با ظرفیت ۶ هزار تُن در سال و در دست اجرا بودن مرکز پرتودهی غرب کشور را از دیگر اقدامات برشمرد و اظهار داشت: این اقدامات یک نمونه از هزاران نمونه در کشور است، موفقیت‌های بزرگی که در دوره تحریم با محدودیت‌های بزرگ رقم خورد.

اقتصاد کشور با تلاش دولت سیزدهم در حال احیا شدن است

به گزارش ایرنا؛ در چهارمین روز از هفته دولت، جایگاه عرضه سوخت پارسیان در زمینی به مساحت ۲ هزار مترمربع و اعتباری بالغ بر ۲۰۰ میلیارد ریال، کتابخانه عمومی روستای توچغاز با اعتبار ۲۰ میلیارد ریال به همت خیران و در زمینی به مساحت ۱۰۰ مترمربع و مجتمع تولیدی مبلمان منبت با حجم سرمایه‌گذاری ۱۵۰ میلیارد ریال و اشتغال مستقیم ۲۰ نفر در شهرک صنعتی مبلمان حاجی‌آباد افتتاح شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha