۵ شهریور ۱۴۰۲، ۱۴:۱۲
کد خبرنگار: 1278
کد خبر: 85212175
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

کمبود آب شرب در روستای ویر شهرستان سلطانیه رفع شد

زنجان - ایرنا - مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان گفت: همزمان با هفته دولت،طرح آبرسانی به روستای ویر در شهرستان سلطانیه به بهره برداری رسید و مشکل کمبود آب بیش از چهار هزار نفر از اهالی این روستا رفع شد.

علیرضا جزء قاسمی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: برای اجرای این طرح، یک حلقه چاه به عمق ۱۸۰ متر و با دبی ۱۵ لیتر در ثانیه حفر و اعتباری بالغ بر هشت میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال هزینه شد.

وی اظهار داشت: طرح آبرسانی به روستای "ساریجالو" از توابع شهرستان سلطانیه نیز با تکمیل ایستگاه سرچاهی، برق رسانی و احداث ایستگاه پمپاژ به بهره برداری رسید.

جزء قاسمی یادآور شد: این طرح با تامین اعتبار ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریالی از سوی شرکت آب و فاضلاب و ۸۰۰ میلیون ریال توسط بنیاد علوی با مشارکت دهیاری ساریجالو به بهره برداری رسید.

وی خرید و نصب دستگاه تله متری، راه اندازی دستگاه کلرزن و برقرسانی به مخزن ذخیره آب روستای کاکاباد را از دیگربرنامه های شرکت آبفا زنجان در هفته دولت عنوان و خاطرنشان کرد: برای اجرای این سه طرح در مجموع اعتباری بالغ بر سه میلیارد ریال هزینه شد.

جزء قاسمی گفت: افزایش دیماند برق چاه آب روستای بوئین،خرید و راه اندازی دستگاه کلرزن و تله متری و برق رسانی مخزن این روستا با اعتبار ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال نیز از دیگر برنامه های هفته دولت در شهرستان سلطانیه است.

وی تصریح کرد: امسال ۱۶ کیلومتر خط انتقال آب در روستاهای شکورآباد، نادرآباد، ارجین و اولنگوچمه احداث شده و چهار کیلومتر شبکه توزیع آب نیز در شهر سلطانیه و روستاهای این شهرستان اصلاح و یا توسعه یافته است.

این مسئول یادآور شد: امسال در شهرستان سلطانیه آبرسانی به سه روستا به بهره برداری خواهد رسید و آبرسانی به هشت روستای دیگر نیز در دست اجراست.

شهرستان سلطانیه در فاصله ۴۱ کیلومتری از مرکز استان زنجان قرار دارد و جمعیتی افزون بر ۳۰ هزار نفر در این شهرستان تحت پوشش خدمات شرکت آب و فاضلاب استان زنجان هستند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha