۱۸ طرح عمرانی در جنوب آذربایجان‌غربی به بهره‌برداری رسید

مهاباد - ایرنا - همزمان با چهارمین روز از هفته دولت ۱۸ طرح عمرانی، خدماتی و آموزشی با بیش از ۲۸۰ میلیارد ریال هزینه در جنوب آذربایجان‌غربی به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار ایرنا، طی چهارمین روز هفته دولت ۱۸ طرح عمرانی، خدماتی و آموزشی در شهرهای مختلف منطقه از جمله پیرانشهر، سردشت و میاندوآب با حضور مسوولان و همراهی مردم افتتاح شد.

افتتاح مدرسه ۶ کلاسه روستای ممدل میاندوآب

بر اساس این گزارش آیین افتتاح مدرسه ۶ کلاسه روستای ممدل میاندوآب واقع در بخش مرکزی این شهرستان با حضور معاون استاندار آذربایجان‌غربی برگزار شد.ساخت این مدرسه جزو مطالبات مردم منطقه بود و عملیات آغاز آن از سال ۱۳۹۳ شروع شده بود.

مدرسه ممدل در زمینی به مساحت سه هزار مترمربع با ۷۶۰ مترمربع فضای آموزشی ساخته شده است.

۱۸ طرح عمرانی در جنوب آذربایجان‌غربی بهره‌برداری رسید

برای احداث این مدرسه ۸۰ میلیارد ریال هزینه شده است و ظرفیت پذیرش ۳۶۰ دانش آموز دختر و پسر در ۲ شیفت را دارد.

افتتاح ۱۴ طرح عمران روستایی در سردشت

در چهارمین روز از گرامیداشت هفته دولت، با حضور"باباخان اسکندری"فرماندار شهرستان سردشت، بخشدار بخش مرکزی و بخش ربط و جمعی از روسای ادارات ۱۴ طرح عمرانی روستاهای بخش مرکزی به بهره‌برداری رسید.

۱۸ طرح عمرانی در جنوب آذربایجان‌غربی بهره‌برداری رسید

این طرح ها شامل احداث بوستان، پارک، فضای سبز و اماکن ورزشی و فرهنگی، بهسازی و آسفالت معابر، احداث دیوار حایل، دفع آب‌های سطحی و نصب نرده فلزی محافظ در ۱۴ روستا که برای آنها از محل اعتبارات مشارکت‌های مردمی، خودیاری ۵۶۳ میلیون تومان و از محل اعتبارات دهیاری‌ها و روستاهای فاقد دهیاری ۲ میلیارد و ۴۳۹ میلیون تومان و در مجموع با اعتباری بیش از ۳ میلیارد تومان هزینه شده است.

امروز به نیابت از این طرح‌ها، بوستان و پارک روستای «کنه مشکه» به مساحت ۳۰۰ متر با اعتبار ۴۰۰ میلیون تومان افتتاح شد.

افتتاح ۳۶ طرح مقاوم سازی و بهسازی مسکن روستایی و طرح هادی در سردشت

همچنین اجرای طرح هادی روستای «کوربناو» به متراژ یک هزار و ۷۰۰ مترمربع و با اعتبار ۱۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال مقاوم سازی و بهسازی ۳۵ مسکن روستایی که برای هر واحد از سوی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ۲۰۰ میلیون تومان تسهیلات و ۳۰ میلیون تومان کمک بلاعوض داده شده و در مجموع ۸ میلیارد و ۵۰ میلیون تومان هزینه شده است.

۱۸ طرح عمرانی در جنوب آذربایجان‌غربی بهره‌برداری رسید

برای اجرای این ۳۶ طرح در مجموع اعتباری بالغ بر ۹ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان هزینه شده است.

بهره‌برداری از۲ طرح ورزشی و خدماتی در پیرانشهر

امروز همچنین چمن مصنوعی روستای بیکوس از توابع شهرستان پیرانشهر با 50 میلیارد ریال هزینه با حضور فرماندار پیرانشهر، امام جمعه، نماینده مردم و مسؤلان شهرستان به بهره برداری رسید.

پروژه زمین چمن مصنوعی روستاهای سیلوه و قرەخضر آماده افتتاح است و چمن ورزشی روستاهای کلیچ زیوه و پردانان در حال اجرا بوده و طی سال جاری افتتاح و به بهره برداری خواهد رسید.

۱۸ طرح عمرانی در جنوب آذربایجان‌غربی بهره‌برداری رسید

امروز همچنین عملیات زیرسازی و آسفالت راه روستای «گزگسک پیران» از توابع بخش مرکزی پیرانشهر به طول ۱٫۱ کیلومتر و اعتبار ۲ میلیارد تومان افتتاح شد.

همزمان با هفته دولت یک هزار و ۲۷۴ پروژه افتتاح و ۱۳۱ پروژه در آذربایجان غربی کلنگ‌زنی می‌شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha