اردبیل، قهرمان وزنه‌برداری استعدادهای برتر دختران کشور شد 
مسابقات وزنه برداری استعدادهای برتر دختران

شیراز- ایرنا- پیکارهای وزنه برداری چهارمین دوره المپیاد استعداد های برتر دختران کشور در شهرستان مرودشت از توابع  استان فارس با قهرمانی تیم اردبیل و نایب قهرمانی فارس پایان یافت.

به گزارش خبرنگار ایرنا در این رقابت‌ها که شامگاه یکشنبه در سالن شهید برزگر شهرستان مرودشت برگزارشد، تیم اردبیل با دریافت سه نشان طلا و ۲ نقره بر سکوی قهرمانی ایستاد، فارس با یک نشان طلا، یک نقره و ۲ برنز دوم شد و تیم کرمان هم با یک طلا، یک نقره و یک برنز هم به مقام سوم دست یافت.

در وزن ۶۴ کیلو گرم، مهدیه همرنگ از اردبیل با ۱۳۳ کیلوگرم ، تارا درویشی از همدان با ۱۲۵ کیلوگرم و دینا تقی زاده از فارس با ۱۱۱ کیلوگرم به ترتیب اول تا سوم شدند.

دسته ۷۱ کیلوگرم

همچنین در دسته ۷۱ کیلو گرم و در مجموع ، ندا جوکار از هرمزگان با ۱۵۸ کیلوگرم، نشان طلا گرفت، آیدا هلالی نیا از اردبیل با ۱۳۶ کیلوگرم به مدال نقره دست یافت و نیکو ظفری از لرستان هم با ۱۳۲ کیلوگرم به نشان برنز بسنده کرد.

اردبیل، قهرمان وزنه‌برداری استعدادهای برتر دختران کشور شد 
مسابقات وزنه برداری استعدادهای برتر دختران

دسته ۷۶ کیلو گرم

در دسته ۷۶ کیلوگرم، معصومه السادات حسینی از قزوین با ۱۴۹ کیلوگرم به مقام نخست دست یافت، مهسا بهشتی از اردبیل با ۱۴۹ کیلوگرم دوم شد و پارمیس شیخ الاسلامی از مازندران هم با ۱۲۷ کیلوگرم عنوان سوم به خود اختصاص داد.

دسته ۸۱ و ۸۱ + کیلو گرم

در دسته ۸۱ کیلو گرم آیسان ادیب از اردبیل با ۱۳۳ کیلوگرم، زهرا خلیلی از آذربایجان شرقی با ۱۲۷ کیلوگرم و ملیکا آذرخوش از لرستان با ۱۲۶ کیلوگرم به ترتیب اول تا سوم شدند و در دسته به اضافه ۸۱ کیلو گرم هم تسنیم مجیدی از اردبیل با ۱۶۵ کیلوگرم مدال طلا را بر گردن آویخت، گردآفرین بهلولی از لرستان با ۱۶۱ کیلوگرم صاحب مدال نقره شد و لیدا نجفی از مازندران با ۱۱۵ کیلوگرم به نشان برنز بسنده کرد.

به گزارش ایرنا در رقابت های وزنه برداری استعداد های برتر دختران کشور که از دوم تا پنجم شهریور ماه در مرودشت فاارس بر گزار شد ۸۵ وزنه بردار از ۲۰ استان شرکت داشتند.

همچنین مسابقات وززنه برداری بخش پسران از هفتم تا یازدهم همین ماه در شهرستان مرودشت فارس برگزار می‌شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha