اردبیل، قهرمان وزنه برداری استعدادهای برتر پسران کشور شد
مسابقات وزنه برداری استعدادهای برتر پسران کشور

شیراز-ایرنا-  تیم اردبیل  بر سکوی قهرمانی رقابت های وزنه برداری  چهارمین دوره المپیاد استعدادهای برتر پسران  کشور که در شهرستان مرودشت استان فارس بر گزار شد، ایستاد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، این رقابت ها شامگاه جمعه در سالن شهید برزگر مرودشت با انجام چند دسته پایان یافت و در نهایت تیم اردبیل با سه نشان طلا، سه نقره و یک برنز عنوان قهرمانی این دوره از مسابقات به خود اختصاص داد و این استان قطب وزنه برداری استعداد های برتر کشور شد.

فارس میزبان سوم شد

همچنین مازندران با ۲ طلا، یک نقره و ۲ برنز بر سکوی دوم ایستاد و فارس میزبان هم با ۲ طلا، یک نقره و یک برنزسوم شد تا عنوانی کمتر از دختران که نایب قهرمان شده بودند،به دست آورند.

اردبیل، قهرمان وزنه برداری استعدادهای برتر پسران کشور شد
جشن قهرمانی اردبیلی ها

دسته ۷۳ کیلوگرم

در سایر دسته های بر گزار شده و در ۷۳ کیلوگرم ، مهدی قاسمی با ۲۵۷ کیلو گرم از اردبیل عنوان نخست کسب کرد ، سهیل حسینی از لرستان با ۲۰۸ کیلو گرم نایب قهرمان شد و محمد طاها همتی از کرمانشاه با ۱۹۶ کیلوگرم جایگاه سوم به دست آورد.

۹۶ کیلوگرم

همچنین در دسته ۹۶ کیلوگرم ، طاها فاتحی از خوزستان با ۲۷۵ کیلوگرم اول شد، رضا عزتیان از فارس با ۲۴۹ کیلوگرم به مقام دوم دست یافت، بوالفضل محمودیان از مازندران با ۲۴۷ کیلوگرم هم بر سکوی سوم ایستاد.

دسته ۱۰۲ کیلوگرم

در دسته ۱۰۲ کیلوگرم، سالار خوب از اردبیل با ۲۶۸ کیلوگرم نشان طلا خود اختصاص داد، طاها نوجوان از اردبیل با ۲۶۳ کیلوگر نقره گرفت و مهدی پورسیف الدین از کرمان هم با ۲۳۵کیلوگرم به مدال برنز بسنده کرد.

به گزارش ایرنا پیکارهای وزنه برداری چهارمین دوره استعداد های برتر پسران کشور شامگاه جمعه با شرکت ۱۹۵ ورزشکار و همراه از ۲۶ استان کشور پایان یافت.

همچنین پنجم شهوریور ماه در مسابقات وزنه برداری بخش دختران که در شهرستان مرودشت برگزار شده بود، تیم اردبیل با دریافت سه نشان طلا و ۲ نقره بر سکوی قهرمانی ایستاد، فارس با یک نشان طلا، یک نقره و ۲ برنز دوم شد و تیم کرمان هم با یک طلا، یک نقره و یک برنز هم به مقام سوم دست یافت.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha