معاون وزیر بهداشت: ۱۵ هزار تخت بیمارستانی به حوزه سلامت افزوده شد

همدان- ایرنا- معاون توسعه مدیریت و منابع وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: ۱۵ هزار تخت بیمارستانی در دولت سیزدهم به مجموع تخت های بیمارستانی موجود افزوده شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا بهروز رحیمی روز سه شنبه در نشست مدیران دانشگاه علوم پزشکی همدان با گرامیداشت هفته دولت و پاسداشت یاد و خاطر شهدای انقلاب اظهار داشت: راه اندازی این سطح از خدمات بیمارستانی با وجود هزینه کردن۵۰ میلیارد ریال به ازای هر تخت بسیار ارزشمند است.

وی یادآوری کرد: دی‌ ماه ۱۴۰۰ به دنبال تاکیدات رهبری فرزانه انقلاب به نظام شبکه و مراقبت‌های بهداشتی، اجرای طرح های حوزه بهداشت و درمان شتاب گرفت و از سال گذشته عملیات اجرایی چهار هزار و ۴۰ پروژه بهداشتی آغاز شد.

معاون توسعه مدیریت و منابع وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اضافه کرد: امسال حدود ۲ هزار طرح به پایان رسید و تا سال ۱۴۰۳ هم مابقی طرح ها تکمیل می شود.

وی از اجرا و پایان ۲۵۰ طرح آموزشی در دولت سیزدهم خبر داد و گفت: مردم باید از خدمات صورت گرفته در نظام اسلامی و ذیل این پرچم و نظام مقدس جمهوری اسلامی آگاه شوند بنابراین باید جهاد تبیین اتفاق بیافتد.

معاون توسعه مدیریت و منابع وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تاکید کرد: معتقدم حتی گلایه‌های مردم از حوزه بهداشت و درمان نشان از امید مردم به بهبود حوزه سلامت دارد.

رحیمی افزود: وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به یکی از قطب‌های (دبلیو اچ او) تبدیل شده‌ و در موضوعات مختلف سلامت محور حرف برای گفتن دارد.

وی اضافه کرد: بیان توانمندی های نظام سلامت به معنای فراهم کردن زمینه ارائه بهتر خدمات بهداشتی درمانی به مردم است اما نباید فراموش کرد که همه اتفاقات مبارک در این حوزه‌ها از جایگاه دانشجویی، آموزشی و علمی دانشگاه است پس باید شأن دانشگاه در این موقعیت‌ها حفظ و تقویت شود.

معاون توسعه مدیریت و منابع وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ادامه داد: هر خدمت خوب و مطلوب در هر سطح با توجه به مولفه آموزش رقم می‌خورد بنابراین توجه به مسائل آموزشی به عنوان یک معیار و مولفه با اهمیت ویژه باید دنبال شود.

رحیمی اضافه کرد: در مسیر خدمت به مردم، مدیریت همراه با آرامش به طور حتم موفقیت را به دنبال دارد و این جز با رویکرد اخلاق‌مداری و انسان‌محوری محقق نمی‌شود.

وی بیان کرد: تناسب‌سازی مشاغل از جمله رویکردهای مهمی است که باید مورد توجه قرار گیرد و لازم است توکل و تلاش در مسیر موفقیت، توأم باشد.‌

معاون توسعه مدیریت و منابع وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برای افتتاح چند طرح بهداشتی درمانی به همدان سفر کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha