۷ شهریور ۱۴۰۲، ۱۷:۰۰
کد خبرنگار: 3090
کد خبر: 85214765
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

هشت طرح با بیش از هزار میلیارد ریال اعتبار در همدان بهره برداری شد

همدان-ایرنا-- هشت طرح بهداشتی، آموزشی، عمرانی و کشاورزی همزمان با ششمین روز از هفته دولت با هزار و ۳۶۰ میلیارد ریال در شهرستان همدان به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار ایرنا، فرماندار همدان روز سه شنبه در آیین افتتاح طرح های هفته دولت شهرستان همدان اظهار داشت: مدرسه چهار کلاسه خیری زنده یاد حاج علی اصغر صفاریان روستای آبشینه، بهسازی و آسفالت همزمان ۱۴ روستا در بخش شراء، افتتاح همزمان ۱۵ واحد مسکن مددجو در بخش شراء، اجرای آبیاری بارانی ثابت زیر سطحی روستای عبدالرحیم، افتتاح طرح روکش آسفالت محور ورکش_اسلام آباد، افتتاح طرح پرورش ماهی ۳۰ هزار قطعه از طرح های افتتاح شده است.

"مسلم مخفی"ادامه داد: مرکز خدمات جامع سلامت در اعتمادیه همدان و مرکز پرتو درمانی مرکز جامع سرطان بعثت همدان با حضور معاون وزیر بهداشت، استاندار و جمعی از مسوولان افتتاح شد.

افتتاح مدرسه چهار کلاسه روستای آبشینه

مدیرکل نوسازی مدارس استان همدان در آیین افتتاح مدرسه چهار کلاسه روستای آبشینه اظهار داشت: عملیات اجرایی مدرسه چهار کلاسه خیری زنده یاد حاج علی اصغر صفاریان روستای آبشینه از سال ۱۳۹۸ با اعتبار ۳۵۰ میلیون تومان آورده خانواد خَیر، آغاز شده و مبلغ چهار میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان اعتبار از منابع ملی بابت تکمیل مدرسه هزینه شده است.

"حمید شیرازیانی" افزود: این مدرسه با ۴۸۰ متر مربع، دارای چهار کلاس، نمازخانه، آزمایشگاه، ساختمان ماسونری، کلاف بندی افقی و قائم سقف یکپارچه و دارای پنجره یو پی وی سی است.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی نیز در این آیین گفت: در هفته دولت هر جا افتتاح طرحی است آثاری از خیران دیده می شود و نشان می‌دهد مردم به فرهنگ و بهداشت و انسانیت توجه ویژه دارند و روز به روز نیز بیشتر می‌شود.

هشت طرح با بیش از هزار میلیارد ریال اعتبار در شهرستان همدان بهره برداری شد

"حمید رضا حاجی بابایی" با بیان اینکه لذتی بالاتر از کار نیکو کردن و خدمت رسانی به مردم وجود ندارد افزود: تا ابد همه کسانی که تحت تاثیر این مدرسه پیشرفت کنند، خانواده خیر نیز شریک هستند و هر کس به میزانی که کمک کرده تا ابد از این خیر جاری ثواب خواهد برد.

وی ادامه داد: برای احداث ۲ زمین چمن ورزشی از تهران اعتبار دریافت شد که یک زمین چمن در مدرسه شبانه روزی آبشینه و یکی دیگر نیز در مدرسه شبانه روزی قهاوند ساخته شود و دانش آموزان در آن ورزش کنند.

هشت طرح با بیش از هزار میلیارد ریال اعتبار در شهرستان همدان بهره برداری شد

بهسازی و آسفالت همزمان ۱۴ روستا در بخش شراء

حاج بابایی در آیین بهسازی آسفالت همزمان ۱۴ روستا در روستای شیرین سو گفت: بررسی نقشه طرح هادی ۳۶ روستا در شهرستان همدان بازبینی می‌شود و مشکلات روستاها حل می‌شود.

وی ادامه داد: وظیفه مسوولان و مدیران در شرایط حساس کنونی، امید آفرینی و اعتمادسازی است تا بتوان با وحدت و همبستگی در مسیر تحقق اهداف انقلاب و نظام گام برداشت.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی افزود: فرماندار همدان شبانه روزی پای کار است و با رویکرد امیدآفرینی کارها را پیش می برد و ما نیز از وی پشتیبانی می کنیم تا این پروژه ها در استان راه اندازی شود و مردم منتفع شوند.

هشت طرح با بیش از هزار میلیارد ریال اعتبار در شهرستان همدان بهره برداری شد

افتتاح و بهره برداری از فاز دوم پروژه بهسازی و آسفالت روستای شیرین آباد

فرماندار همدان در آیین افتتاح و بهره برداری از فاز دوم پروژه بهسازی و آسفالت روستای شیرین آباد، در بخش شراء گفت: این طرح از سال ۱۴۰۰ در روستای شیرین آباد با ۱۷۰ خانوار و جمعیت ۵۷۸ نفر آغاز شده است.

مخفی افزود: اعتبار هزینه شده این طرح ۱۱ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال است که در سال‌جاری ۴۲۰ تن آسفالت به مساحت سه هزار و ۳۰۰ متر مربع و هزار و ۲۰۰ متر طول جدول گذاری اجرا شده است.

وی ادامه داد: تعداد تسهیلات پرداختی طرح ویژه مسکن روستایی به متقاضیان برای احداث بنا ۶۸ فقره است و ۱۵ جلد سند مالکیت صادر شده است

فرماندار همدان اظهار داشت: اعتبار هزینه شده برای ۱۴ روستا سه میلیارد و ۵۰۱ میلیون ریال است.

هشت طرح با بیش از هزار میلیارد ریال اعتبار در شهرستان همدان بهره برداری شد

افتتاح همزمان ۱۵ واحد مسکن مددجویی

فرماندار همدان در آیین افتتاح همزمان ۱۵ واحد مسکن مددجو با مشارکت بنیاد مستضعفان در بخش شراء گفت: مسکن احداثی با مشارکت کمیته امداد امام خمینی (ره) با همکاری بنیاد مسکن، بنیاد علوی و خیران، در روستای شیرین آباد احداث شد.

هشت طرح با بیش از هزار میلیارد ریال اعتبار در شهرستان همدان بهره برداری شد

اجرای آبیاری بارانی ثابت زیر سطحی روستای عبدالرحیم

فرماندار همدان در آیین افتتاح آبیاری بارانی ثابت زیر سطحی روستای عبدالرحیم اظهار داشت: این طرح با مشارکت جهاد کشاورزی و اعتبار ۶ میلیارد و ۴۰ میلیون ریال در ۱۵ هکتار آبیاری بارانی حسن خان قراگوزلو به بهره برداری رسید.

هشت طرح با بیش از هزار میلیارد ریال اعتبار در شهرستان همدان بهره برداری شد

افتتاح طرح روکش آسفالت محور ورکش_اسلام آباد

مخفی در آیین افتتاح طرح روکش آسفالت محور ورکش_اسلام آباد اظهار داشت: این طرح با اعتبار ۱۵۰ میلیارد ریال با مشارکت راهداری و حمل و نقل جاده ای استان به بهره برداری رسید و ۷.۵ کیلومتر از راه روستایی آسفالت شد.

هشت طرح با بیش از هزار میلیارد ریال اعتبار در شهرستان همدان بهره برداری شد

افتتاح طرح پرورش ماهی ۳۰ هزار قطعه آقای وزینی روستای مسلم آباد

فرماندار همدان در آیین افتتاح طرح پرورش ماهی ۳۰ هزار قطعه آقای وزینی روستای مسلم آباد گفت: این استخر ۲ منظوره با همکاری جهاد کشاورزی و با اعتبار ۳۵ میلیارد ریال افتتاح شد.

به گزارش ایرنا، هفته دولت امسال ۱۰۰۴ طرح مختلف عمرانی، صنعتی، کشاورزی و خدماتی به ارزش ۱۶۵ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال در این استان بهره برداری و عملیات اجرایی ۱۷۵ طرح عمرانی با اعتبار ۳۹۹ هزار و ۷۰۰ میلیارد ریال آغاز شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha