۷ شهریور ۱۴۰۲، ۱۴:۵۹
کد خبر: 85214510
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۱۸۶ واحد به متقاضیان نهضت مسکن در تربت‌حیدریه تحویل داده شد

تربت‌حیدریه - ایرنا - ۱۸۶ واحد طرح نهضت ملی مسکن روز سه‌شنبه همزمان با هفته گرامیداشت دولت طی مراسمی با حضور مسوولان محلی و استانی در تربت‌حیدریه به متقاضیان تحویل داده شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا رییس اداره راه و شهرسازی تربت حیدریه در این مراسم گفت: نظر به اهمیت طرح نهضت ملی مسکن، در ۲ نقطه شهر تربت‌حیدریه ۱۷۸ هکتار زمین به این موضوع اختصاص یافته‌ است.
مرتضی رضازاده افزود: همچنین یکی از پروژه‌های طرح نهضت ملی مسکن، طرح ۱۵۴ واحدی بود که توسط بخش خصوصی اتمام و تحویل متقاضیان شده است.
وی در ادامه گفت: از آغاز به کار دولت سیزدهم، هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی در سایت مسکن مهر بلاتکلیف مانده‌ بود، که در ۲ سال اخیر هزار واحد آن تحویل متقاضیان شده و تنها ۵۰۰ واحد دیگر در سایت مسکن مهر بلاتکلیف مانده‌ است.

۱۸۶ واحد به متقاضیان نهضت مسکن در تربت‌حیدریه تحویل داده شد

افتتاح دومین آزمایشگاه رباتیک شرق کشور در دانشگاه تربت‌حیدریه
رییس دانشگاه تربت حیدریه گفت: دومین آزمایشگاه رباتیک شرق کشور(بعد از دانشگاه فردوسی مشهد) با صرف اعتبار افزون بر پنج میلیارد ریال در این دانشگاه به بهره‌برداری رسید.
دکتر عباس خاشعی‌سیوکی افزود: استقرار دستگاه شبیه ساز کارخانه تولیدی ویژه دانشجویان ترم آخر برای انجام کارهای عملی و همچنین چاپگرهای سه بعدی از دیگر تجهیزات مهم این آزمایشگاه است.
وی در ادامه به محوطه‌سازی دانشگاه و ایجاد بوستان فناورانه در زمینی به مساحت ۲ هزار مترمربع و با صرف اعتبار ۱۵ میلیارد ریال و نیز تجهیز آزمایشگاه هایتک (تجزیه دستگاهی) مستقر در پژوهشکده زعفران اشاره و اظهار کرد: برای خرید تجهیزات آزمایشگاه، ۳۰ میلیارد ریال اعتبار دولتی هزینه شده است.
به گزارش ایرنا، اجرای طرح هادی در روستای «بسک» ، افتتاح مرکز جامع سلامت روستایی در روستای «رودمعجن» و بهسازی معابر روستای «خورشبر» واقع در بخش بایگ تربت‌حیدریه از دیگر طرح‌های افتتاح شده امروز در این شهرستان بوده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha