۶۷۹ طرح عمرانی و اقتصادی در استان اردبیل به بهره‌برداری رسید

اردبیل - ایرنا - همزمان با هفته دولت در مجموع ۶۷۹ طرح عمرانی، تولیدی و اقتصادی با اعتبار بیش از ۱۲۰ هزار میلیارد ریال در نقاط مختلف استان اردبیل با حضور معاون پارلمانی رئیس‌جمهور به بهره‌برداری رسید.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سیدمحمد حسینی در آیین بهره‌برداری از این پروژه‌ها با تبریک هفته دولت گفت: امروز با تلاش مسئولان پروژه‌های بزرگ زیادی در نقاط مختلف کشور افتتاح شده و یا عملیات اجرایی آنها آغاز شده و شاهد تحرک و پویایی در تمامی نقاط کشور هستیم.

وی افزود: برای نمونه به‌رغم تنگناها و محدودیت‌ها دیروز در جنوب کشور در نقطه صفر مرزی با حضور رئیس‌جمهوری در عسلویه فاز ۱۱ پارس جنوبی به بهره‌برداری رسید.

معاون پارلمانی رئیس‌جمهور با بیان اینکه شرایط و وضعیت کشور در تمامی زمینه‌ها به‌ویژه اقتصادی رو به بهبود است، اظهار کرد: امروز در کشور سرمایه‌گذاری، تولید، صادرات، اشتغال و بهره‌وری افزایش و تورم، رشد نقدینگی و بیکاری کاهش یافته است و این روند با تلاش مسئولان ادامه خواهد یافت.

حسینی صدور بیش از ۶۷ هزار و ۵۰۰ مجوز کسب و کار در درگاه ملی مجوزها ، افزایش ۶ هزار مگاواتی ظرفیت تولید برق کشور و آبرسانی به سه هزار و ۳۰ روستا در نقاط مختلف کشور را از جمله اقدامات دولت سیزدهم برشمرد و خاطرنشان کرد: با وجود تمامی مشکلات و سختی ها وضعیت کشور روبه رشد است.

وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به عضویت ایران در بریکس گفت: نصف جمعیت جهان و یک سوم جغرافیای دنیا متعلق به کشورهای عضو بریکس است و با عضویت ایران در نهادهای بین‌المللی مانند شانگهای و بریکس فرصت برای جذب سرمایه و سرمایه‌گذاری در داخل کشور فراهم خواهد شد.

معاون پارلمانی رئیس‌جمهور اضافه کرد: عضویت ایران در بریکس بدون اینکه کوچک‌ترین امتیازی به آمریکا و غرب داده شود، در واقع پایان دادن سیطره آمریکا و غرب و خط بطلان بر انزوا و تحریم ایران است.

امروز دیگر صحبتی از دوگانه دیپلماسی و میدان مطرح نیست

حسینی ادامه داد: امروز دیگر در کشور نه تنها صحبت از دوگانه میدان و دیپلماسی و حاکمیت دوگانه نیست، بلکه هر سه قوا با وحدت و اتحاد با هدایت‌های مدبرانه رهبر معظم انقلاب امام خامنه‌ای شبانه‌روز برای آبادانی و پیشرفت کشور تلاش می‌کنند.

معاون پارلمانی رئیس‌جمهور گفت: شهیدان رجایی و باهنر برای مسئولان الگو هستند و امیدواریم دولت نیز با همین روحیه انقلابی، ولایت‌مداری و مجاهدت مسیر این شهیدان را طی کند.

حسینی افزود: تمامی مسئولان و افراد تاثیرگذار باید با جهاد تبیین خدمات نظام و دولت مردمی را به اقشار مختلف جامعه به‌ویژه نوجوانان و جوانان نقل و گوشزد کنند.

وی اظهار کرد: مسئولان افتخاری جز خدمتگزاری به مردم ندارند و همه باید جهادی و شبانه‌روز برای خدمت به ملت بزرگ ایران تلاش کنند تا آرمان‌های الهی و والای جمهوری اسلامی ایران تحقق یابد.

در این آیین علاوه بر افتتاح ۶۷۹ طرح عمرانی، تولیدی و اقتصادی با اعتبار بیش از ۱۲۰ هزار میلیارد ریال، عملیات اجرایی ۸۶ طرح عمرانی با اعتبار ۱۰۰ هزار میلیارد ریال در نقاط مختلف استان اردبیل آغاز شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha