اختصاص ۵۰ غرفه نمایشگاه ظرفیت‌های تولیدی روستاییان و عشایر به آذربایجان‌شرقی
عکس تزئینی

تبریز- ایرنا- مدیرکل امور روستایی و شوراهای استانداری آذربایجان شرقی با اشاره به برگزاری پنجمین دوره نمایشگاه ظرفیت‌های اقتصادی و تولیدی روستاییان و عشایر کشور گفت: ۵۰ غرفه این نمایشگاه به شرکت‌ها و تعاونی‌های فعال استان اختصاص یافت.

به گزارش ایرنا، «محمد اسکندری» روز سه شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این نمایشگاه برای اجرای راهبرد دولت خدمتگزار جهت رشد و شکوفایی روستاها و مناطق محروم کشور از ۱۲ تا ۱۸ مهر از سوی معاونت توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری برگزار می شود.

وی با اشاره به تاکید استاندار آذربایجان شرقی بر حضور موثر و انعکاس مطلوب ظرفیت‌های اقتصادی و تولیدی روستاهای استان در این نمایشگاه، اظهار کرد: یک سالن با ظرفیت ۵۰ غرفه به شرکت‌ها، تولیدی‌ها و تعاونی‌های فعال در حوزه تولید و اشتغال روستایی استان اختصاص یافته که فرصت خوبی برای معرفی و همچنین بازاریابی و فروش محصولات تولیدی استان است.

مدیرکل امور روستایی و شوراهای استانداری آذربایجان شرقی گفت: شرکت‌ها و تولیدی‌های توانمند و مستعد روستایی استان که علاقه‌مند به حضور در این نمایشگاه هستند، می‌توانند تا ۱۵ شهریور از طریق درگاه اینترنتی www.irdexpo.ir نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.

اسکندری، ادامه داد: در این دوره زمینه دریافت تسهیلات با کارمزد چهار درصد تا سقف ۲۰۰ میلیون ریال برای متقاضیان حضور در نمایشگاه فراهم شده و علاوه بر این پیش‌بینی لازم برای پرداخت تسهیلات اشتغال‌زایی به ارزش ۱۰ میلیارد ریال برای ۱۰۰ غرفه برتر شرکت‌کننده نیز انجام شده است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha