۱۲ شهریور ۱۴۰۲، ۱۸:۰۹
کد خبرنگار: 1180
کد خبر: 85219054
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پرداخت ۱۰ هزار فقره تسهیلات به مددجویان و نیازمندان در خوزستان

اهواز- ایرنا- مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) خوزستان گفت: ۱۰ هزار فقره تسهیلات با هدف توانمندسازی و حل مشکلات نیازمندان و مددجویان در قالب تسهیلات قرض الحسنه به مبلغ یکهزار و ۴۰۰ میلیارد ریال در یکسال اخیر پرداخت شده است.

جمال شیبه امروز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا پرداخت این تسهیلات از محل صندوق قرض الحسنه امداد ولایت اداره کل کمیته امداد امام خمینی (ره) خوزستان انجام شده است بیان کرد: اتسهیلات مذکور در راستای کمک به اشتغال، درمان، تامین جهیزیه، تحصیل، تامین مسکن و رفع مشکلات خانواده‌های نیازمند و مددجو پرداخت می‌شود.

وی با اشاره به اینکه برنامه ریزی شده تا امسال نیز ۱۲ هزار فقره تسهیلات به نیازمندان استان پرداخت شود گفت: کمک به نیازمندان باید با حفظ کرامت این قشر و به صورت نظام‌مند انجام شود.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) خوزستان با اشاره به اینکه خیران نیز در تامین منابع این صندوق مشارکت دارند افزود: این صندوق با هدف توسعه مشارکت‌های مردمی، توانمندسازی خانواده‌های نیازمند و کاهش آسیب‌های اجتماعی در کنار خدماتی که به مددجویان داده می‌شود دایر شده است.

شیبه با اشاره به اینکه صندوق امداد ولایت، محل تجمع خیران برای حمایت از نیازمندان است ادامه داد: نیکوکاران و خیران می‌توانند برای کمک به اقشار نیازمند در تامین منابع این صندوق کمک کنند تا با پرداخت تسهیلات به افراد بیشتری به جامعه کم برخوردار کمک شود.

به گزارش ایرنا، ۱۳۰ هزار خانواده معادل پنج درصد جمعیت خوزستان زیر پوشش کمیته امداد هستند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha