۷ شهریور ۱۴۰۲، ۲۳:۲۱
کد خبرنگار: 1179
کد خبر: 85215065
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

استاندار خوزستان: امکانات موجود در مرز چذابه نسبت به سال‌های قبل بهتر است  

اهواز - ایرنا - استاندار خوزستان گفت: خوشبختانه امکانات مرز چذابه نسبت به سال گذشته خیلی بهتر شده و زائران از این بابت راضی هستند.

به گزارش ایرنا علی اکبر حسینی محراب سه شنبه شب در ستاد اربعین مرز چذابه ضمن قدردانی از تلاش تمام دستگاه ها در پایانه های مرزی اظهار کرد: زیرساخت های منتهی به مرز باید به گونه ای شکل بگیرد که مردم سفر خوب و آسانی داشته باشند.

وی افزود: تاکنون رفت و آمد زوار به خوبی انجام شده و به غیر از یکی، ۲ مورد حادثه کوچک، اتفاق خاصی نداشتیم. همچنین با تلاش دوستان در وزارت خانه، حرکت زوار اتباع خارجی به خوبی در حال انجام است.

استاندار خوزستان گفت: خوشبختانه امکانات مرز چذابه نسبت به سال گذشته خیلی بهتر شده و زائران از این بابت راضی هستند.

وی افزود: مسیر ۱۱۵ کیلومتری طریق الحسین از اهواز به سمت چذابه به غیر از ۱۲ کیلومتر چهاربانده است که انتظار داریم به لطف وزیر راه و شهرسازی مابقی مسیر چهاربانده شود.

حسینی محراب گفت: چهل کیلومتر از مسیر طریق الحسین ( اهواز به چذابه) باید به وسیله نیوجرسی جداسازی شود که امیدواریم این مشکل هم برطرف شود.

در ادامه رستم عیدی پور فرماندار دشت آزادگان گفت: جاده برگشت چزابه به اهواز نیاز به اصلاح دارد همچنین ۲ پل موجود در این مسیر باید تکمیل شود.

وی روشنایی کامل مسیر دشت آزادگان تا چذابه را از دیگر مشکلات موجود برای تردد زائران عنوان کرد و گفت: با توجه به ظرفیت اقتصادی چذابه امیدواریم خط راه آهن هفت تپه به چذابه با کمک‌ وزیر، راه انداری شود.

گفتنی است مرزهای شلمچه و چذابه در غرب خوزستان ۲ گذرگاه مهم‌ تردد زائران اربعین هستند.

به گزارش ایرنا، حرکت تدریجی زائران اربعین حسینی به سمت مرزهای چذابه و شلمچه از ابتدای ماه صفر شروع و تا چند روز مانده به اربعین به اوج خود می رسد.

۱۵ شهریور ماه ۱۴۰۲ روز اربعین حسینی است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha