پرداخت تسهیلات بانکی چهارمحال و بختیاری ۶ درصد افزایش یافت

شهرکرد- ایرنا- دبیر شورای هماهنگی بانک‌های چهارمحال و بختیاری با یادآوری تداوم و ارائه تسهیلات بانک‌ها در سالجاری گفت: میزان پرداخت تسهیلات بانکی در استان ۶.۲ درصد افزایش داشته است

به گزارش خبرنگار ایرنا، احمدرضا صباغی شامگاه سه‌شنبه همزمان با ششمین روز از هفته دولت سال‌جاری در نشست خبری مدیران تیم اقتصادی چهارمحال و بختیاری که به‌میزبانی کارخانه سیمان شهرکرد برگزار شد، تاکید کرد: معوقات بانک‌های استان ۴۲ درصد افزایش یافت و معوقات بانک‌های استان در پایان سال گذشته ۱۲ هزار و ۵۵۵ میلیارد ریال بود که در پایان تیرماه سال‌جاری به ۱۷ هزار و ۸۵۵ میلیارد ریال افزایش یافته است.

صباغی تصریح کرد: همچنین منابع بانک‌های چهارمحال و بختیاری در پایان تیرماه سال‌جاری نسبت به پایان سال گذشته ۵.۵ درصد رشد دارد.

وی نسبت منابع به مصارف بانک‌های چهارمحال و بختیاری ۱۱۶ درصد دانست و یادآور شد: میانگین این نسبت در سطح کشور ۸۰ درصد است.

صباغی با اشاره به پرداخت ۱۰ هزار و ۶۹۰ میلیارد ریال تسهیلات از سوی بانک ملی چهارمحال و بختیاری به بخش تولید در سال گذشته اظهار داشت: امسال از مجموع ۳۴ هزار و ۳۱۳ میلیارد ریال سهمیه این حوزه تاکنون هفت هزار و ۱۷۵ میلیارد ریال پرداخت شده که نشان‌دهنده توجه سیستم بانکی به بخش تولید است.

به گزارش ایرنا، همزمان با هفته دولت سال‌جاری ۹۵۳ طرح با ۵۹۶ هزار و ۸۴۱ میلیارد و ۷۵۵ میلیون ریال در چهارمحال و بختیاری کلنگ‌زنی، افتتاح و بهره‌برداری می‌شود

هشتم شهریورماه ۱۳۶۰ رییس‌جمهور وقت محمدعلی رجایی به‌همراه نخست وزیر حجت‌الاسلام محمدجواد باهنر بر اثر انفجار در دفتر نخست‌وزیری به درجه رفیع شهادت نائل شدند و به‌همین مناسبت دوم تا هشتم شهریورماه به‌عنوان هفته دولت نام‌گذاری شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha