ماهانه سه هزار میلیارد ریال یارانه نقدی در چهارمحال و بختیاری پرداخت می‌شود

شهرکرد- ایرنا- مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی چهارمحال و بختیاری با ارائه آمار دهک‌های مختلف استان گفت: ماهانه سه هزار میلیارد ریال یارانه نقدی سه و چهار میلیون ریالی در استان پرداخت می‌شود.

به گزارش ایرنا، محسن مولوی شامگاه سه‌شنبه همزمان با ششمین روز از هفته دولت سال‌جاری در نشست خبری مدیران تیم اقتصادی چهارمحال و بختیاری که به‌میزبانی کارخانه سیمان شهرکرد برگزار شد، تاکید کرد: با اجرای طرح کالابرگ الکترونیکی ۴۱۰ میلیارد ریال در قالب ۵۸ هزار هزار تراکنش خرید در استان انجام شد.

وی افزود: در این طرح ۲۵ هزار خانوار در چهارمحال و بختیاری از کالابرگ الکترونیکی استفاده و در قالب آن خرید کردند.

مولوی تصریح کرد: الکترونیکی کردن یارانه‌ها به‌منظور هدفمندی تولید و تامین سبد غذایی و سلامت قشرهای ضعیف جامعه اجرایی شد.

وی یادآور شد: از ابتدای سال‌جاری تاکنون هشت هزار نفر در چهارمحال و بختیاری تسهیلات اشتغال‌زایی از محل تبصره ۱۶ دریافت کرده‌اند.

مولوی اظهار داشت: به این افراد هفت هزار و ۴۰۰ میلیارد ریال تسهیلات بانکی پرداخت شده و در همین راستا نظارت بر مصرف صحیح تسهیلات و جلوگیری از انحراف در هزینه‌کرد آن ضروری است.

به گزارش ایرنا، همزمان با هفته دولت سال‌جاری ۹۵۳ طرح با ۵۹۶ هزار و ۸۴۱ میلیارد و ۷۵۵ میلیون ریال در چهارمحال و بختیاری کلنگ‌زنی، افتتاح و بهره‌برداری می‌شود.

هشتم شهریورماه ۱۳۶۰ رییس‌جمهور وقت محمدعلی رجایی به‌همراه نخست وزیر حجت‌الاسلام محمدجواد باهنر بر اثر انفجار در دفتر نخست‌وزیری به درجه رفیع شهادت نائل شدند و به‌همین مناسبت دوم تا هشتم شهریورماه به‌عنوان هفته دولت نام‌گذاری شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha