واحد تولید درب و پنجره با ظرفیت ۶۰۰ تن در سنندج افتتاح شد

سنندج-ایرنا- واحد تولید درب و پنجره «یوپی وی سی» و شیشه‌های دو جداره امروز چهارشنبه در آخرین روز از هفته دولت با حضور مسئولان استانی و شهرستانی در سنندج افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، واحد تولید درب و پنجره «یوپی وی سی» و شیشه‌های دو جداره در زمینی به مساحت سه هزار مترمربع در سنندج احداث شده که از این میزان یک هزار و ۵۰۰ مترمربع آن زیربنای بخش تولید است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کردستان در افتتاحیه این واحد با بیان اینکه مسئولان خادم تولیدکنندگان هستند، اظهار کرد: در شرایط کنونی که کشورمان با تحریم های استکبار جهانی مواجه و همین منجر به ایجاد مشکلات اقتصادی زیادی شده است؛ فعالیت تولیدی مصداق جهاد است.

علی نوری بیان کرد: درب اتاق مسئولان استان به سوی تولیدکنندگان و متقاضیان سرمایه گذاری باز است و هر زمان که بخواهند می توانند درخواست ها و مطالبات خود را به طور مستقیم با آنها در میان بگذارند.

افتتاح ۱۴ هزار میلیارد ریال پروژه در کردستان

واحد تولید درب و پنجره با ظرفیت ۶۰۰ تن در سنندج افتتاح شد

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت کردستان در این مراسم با اشاره به اینکه مجوز بهره برداری این واحد در سال ۱۴۰۱ صادر شده است، اضافه کرد: ظرفیت تولید سالانه این واحد ۶۰۰ تن است.

بختیار خلیقی با اشاره به اینکه میزان سرمایه گذاری که توسط متقاضی در این واحد انجام شده ۲۲۷ میلیارد ریال است، یادآور شد: در سال جاری حدود چهار هزار میلیارد ریال تسهیلات از محل تبصره ۱۸ قانون بودجه و ۱۲۰ میلیارد ریال هم سرمایه در گردش از سوی بانک صادرات به این واحد پرداخت شده است.

وی بیان کرد: به مناسبت هفته دولت و سفر رئیس جمهور در آینده ای نزدیک به استان ۱۴ پروژه با اعتباری افزون بر ۱۴ هزار میلیارد ریال آماده افتتاح است.

مدیر واحد تولیدی پنجره آسمان کردستان هم با اشاره به اینکه ۱۴ نفر در فاز نخست این واحد مشغول به کار شدند، اظهار کرد: اجرای فاز دوم این این واحد از هفته آینده آغاز می شود و در میزان اشتغالزایی آن به ۱۷۰ نفر افزایش می یابد.

شاهو ساعدی ادامه داد: به جای واردات ماشین آلات، اقدام به جذب چند نفر نیروی متخصص کرده ایم تا خود در فاز دوم این مجموعه اقدام به طراحی و تولید تجهیزات و دستگاه های مورد نیاز کنیم.

وی با بیان اینکه ۱۵ سال است در حوزه تولید فعالیت دارد، بیان کرد: پاسخگویی به درخواست متقاضیان و تولیدکنندگان در سیستم اداری سرعت بیشتری نسبت به گذشته پیدا کرده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha