۱۲ شهریور ۱۴۰۲، ۱۱:۱۷
کد خبرنگار: 2105
کد خبر: 85218867
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۱۲۸ پروژه مخابراتی در کردستان افتتاح شد

سنندج-ایرنا- ۱۲۸ پروژه مخابراتی در ۶ شهرستان کردستان روز یکشنبه با حضور استاندار به صورت همزمان و از طریق ویدیو کنفرانس افتتاح شد. 

به گزارش خبرنگار ایرنا، این تعداد پروژه جزو پروژه های قابل افتتاح هفته دولت بود که به دلیل فشردگی و تراکم برنامه ها در موعد مقرر افتتاح نشد و امروز به طور رسمی با حضور استاندار کردستان به بهره برداری رسید.

مدیر مخابرات منطقه کردستان در این مراسم اظهار کرد: سال گذشته در حوزه مخابرات ۲ هزار و ۳۰ میلیارد ریال سرمایه گذاری انجام شد و در پنج ماهه سال جاری با حمایت استاندار و مدیران ارشد مخابرات ایران ۲ هزار و ۵۰ میلیارد ریال سرمایه گذاری در این حوزه انجام شده است.

آزاد حکمت با اشاره به اینکه پروژه های مخابراتی به طور کامل به بهره برداری رسیده است، افزود: ۱۲۸ پروژه شامل ۴۰ پروژه در زمینه تجهیزات انتقال با سرمایه گذاری ۷۶ میلیارد ریال، ۳۱ پروژه سوییچ با ۱۱ میلیارد ریال، یک پروژه مرکز مخابراتی باشماق با سرمایه گذاری ۶۳۰ میلیارد ریال امروز افتتاح شد.

وی افزود: ارتقای سایت های همراه به ۴G بیش از ۵۱۰ میلیارد ریال و چهار پروژه سایت جدید همراه اول با اعتبار ۲۶۰ میلیارد ریال از دیگر پروژه های قابل افتتاح امروز است.

مدیر مخابرات کردستان بیان کرد: از مجموع پروژه های قابل افتتاح امروز ۱۶ پروژه مربوط به شهرستان بیجار، ۱۷ پروژه شهرستان سقز، ۳۰ پروژه در مریوان، ۲۸ پروژه سنندج، ۲۶ پروژه دهگلان، ۱۱ پروژه شهرستان بانه است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha