بازیکنان مغضوب گل‌محمدی ستاره‌های لیگ بیست و سوم

تهران-ایرنا- پرسپولیس درحالی در امر گلزنی با مشکل مواجه شده است که بازیکنان سابق این تیم در لیگ بیست و سوم عملکرد قابل قبولی را برای تیم جدید خود به ثبت رساندند.

به گزارش ایرنا، فصل نقل و انتقالاتی تابستانی فوتبال ایران درحالی به پایان رسید که پرسپولیس علی‌رغم درخواست کادرفنی و هواداران این تیم در جذب مهاجم ناکام ماند تا در لیگ بیست و سوم و همچنین لیگ قهرمانان اروپا این تیم تنها با شهاب زاهدی به کار خود ادامه دهد. هرچند سرخ‌پوشان پایتخت این فرصت را دارند تا در این پست بازیکن آزاد به خدمت بگیرند که باید این ریسک جواب دادن یا جواب ندادن این بازیکن را نیز پذیرا باشند.

نکته جالب توجه در مورد پرسپولیس آنجاست بازیکنان سابق این تیم که با نظر یحیی گل‌محمدی سرمربی از این تیم جدا شدند در هفته‌های اخیر برای تیم جدید خود خوش درخشیدند و موفق به گلزنی شدند و این درحالی است پرسپولیس در امر گلزنی برخلاف سایر تیم‌های بالای جدول کم فروغ بوده و در بازی‌های خود به سختی به گل رسیده است. این درحالی است که بازیکنان سابق این تیم در لیگ بیست و سوم عملکرد قابل قبولی را از خود نشان داده اند.

رضا اسدی

در ۵ شهریور ۱۴۰۰ اسدی با قراردادی یک ساله به باشگاه پرسپولیس پیوست اسدی ودر ۲۸ بازی در رقابت‌های لیگ برتر برای این تیم به میدان رفت و موفق به ثبت ۴ گل و ۳ پاس گل شد. عملکرد اسدی با توجه به طولانی شدن فرآیند انتقالش به پرسپولیس مورد انتقاد بسیاری از هواداران پرسپولیس قرار گرفت که این موضوع فشار سنگینی را روی این بازیکن وارد کرد او سرانجام در ۲۱ تیر ۱۴۰۱، پس از اتمام قرارداد خود با پرسپولیس از این تیم جدا شد و تراکتور پیوست این بازیکن فصل گذشته با ۱۱ گل به عنوان برترین گلزن پورشورها معرفی شد. اسدی که در تابستان امسال از تبریز راهی اصفهان شد تا لباس سپاهان را برتن کند. اسدی بعد از گذشت ۴ هفته از رقابت‌های لیگ برتر در هر ۴ بازی سپاهان گلزنی کرده تا در صدر جدول برترین گلزنان لیگ بیست و سوم قرار بگیرد. همچنین اسدی این فرصت را دارد تا به رکورد ساسان انصاری که با لباس فولاد خوزستان در ۷ بازی متوالی برای این تیم در لیگ شانزدهم گلزنی کرد نیز برسد.

حامد پاکدل

در ۷ شهریور ۱۴۰۰ حامد پاکدل بعد از درخشش در آلومینیوم اراک با قراردادی دو ساله به تیم پرسپولیس پیوست. این بازیکن نتوانست عملکرد درخشان خود در ایرالکو را در پرسپولیس تکرار کند و در ۲۹ بازی که برای این تیم به میدان رفت ۵ گل به ثمر رساند. وی در دی ۱۴۰۱ پس از قرار گرفتن در لیست مازاد پرسپولیس با این تیم فسخ قرارداد کرد. این درحالی است که پاکدل در هفته چهارم در بازی با پیکان و سپاهان موفق شد تک گل شاگردان رسول خطیبی را در این بازی به ثمر برساند.

بازیکنان مغضوب گل‌محمدی ستاره‌های لیگ بیست و سوم

شهریار مغانلو

شهریار مغانلو در ۱۷ اسفند ۱۳۹۹ با قراردادی قرضی به مدت شش ماه، به تیم فوتبال پرسپولیس پیوست. او در اوایل حضورش با عنوان بازیکن پرسپولیس در لیگ برتر آمار خوبی نداشت ولی رفته رفته و با حضور پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا درخشان ظاهر شد وی در ۲۱ بازی برای پرسپولیس موفق به زدن ۹ گل برای این تیم شد. درحالی که انتظار می‌رفت قرارداد مغانلو با پرسپولیس دائمی شود اما تعلل مدیران وقت سرخ‌پوشان باعث شد این بازیکن به سپاهان بپیوندد. مغانلو فصل پیش با ثبت ۱۳ گل موفق شد به عنوان آقای گلی لیگ بیست و دوم دست پیدا کند وی هم اکنون با ۲ گل در جمع برترین گلزنان لیگ بیست و سوم قرار دارد.

بازیکنان مغضوب گل‌محمدی ستاره‌های لیگ بیست و سوم

مهدی عبدی

عبدی از معدود بازیکنان پرسپولیسی است که از آکادمی این باشگاه به تیم اصلی رسید وی در لیگ نوزدهم با نظر گابریل کالدرون به تیم بزرگسالان آمد. وی در شهرآورد نود و یک تهران در برابر تیم استقلال، که نخستین بازی رسمی‌اش نیز بود، در نخستین دقیقه حضور در میدان مسابقه و با نخستین لمس توپ، برای تیم پرسپولیس گل زد که در نوع خود یک رکورد محسوب می‌شود. او یکی از جوانترین گلزنان دربی است و در دربی ۹۴ نیز گل مساوی را برای تیمش زد. عبدی صاحب رکوردهای جالب توجه دیگری نیز در پرسپولیس می‌باشد او زننده تک گل پرسپولیس در فینال لیگ قهرمانان آسیا برابر اولسان کره‌جنوبی نیز می‌باشد همچنین وی در مرحله نیمه‌نهایی نیز گل مساوی این تیم را وارد دروازه النصر عربستان کرد. با توجه به پر بودن لیست پرسپولیس در لیگ بیست و سوم این مهاجم ۲۴ ساله با قرارداد قرضی راهی تراکتور شد. این درحالی است که عبدی در نخستین بازی برای تراکتور در چارچوب هفته چهارم رقابت‌های لیگ برتر موفق شد روی ارسال زیبای مهدی حسینی با ضربه‌ای تماشایی نخستین گل خود را برای این تیم به ثمر برساند و اولین برد تراکتور در این فصل را رقم بزند.

بازیکنان مغضوب گل‌محمدی ستاره‌های لیگ بیست و سوم

رامین رضائیان

۲۳ بهمن سال ۱۴۰۰ رامین رضائیان درحالی با قراردادی ۶ ماه به پرسپولیس پیوست که پیش از این در لیگ پانزدهم و شانزدهم نیز در این تیم حضور داشت. وی علی‌رغم اینکه پرسپولیس در رقابت با استقلال نتوانست به عنوان قهرمانی لیگ برتر دست پیدا کند اما از برترین بازیکنان این تیم در نیم فصل دوم رقابت‌های لیگ بیست و یکم بود. درحالی که انتظار می‌رفت قرارداد وی با سرخ‌پوشان پایتخت تمدید شود اما گل‌محمدی تمایلی به تمدید قرارداد این بازیکن نداشت تا وی راهی سپاهان شود و لباس طلایی‌پوشان دیار نصف جهان را بر تن کند. رضائیان که فصل پیش یکی از موثرترین بازیکنان سپاهان در لیگ برتر بود در بازی با پیکان موفق شد نخستین گل این فصل خود را به ثمر برساند.

بازیکنان مغضوب گل‌محمدی ستاره‌های لیگ بیست و سوم

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha