ارائه آموزش به عوامل اجرایی انتخابات فارس در قالب ۲۰ همایش منطقه‌ای

شیراز- ایرنا- مدیر کل دفتر سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری فارس، با اشاره به برگزاری همایش های منطقه‌ای ارائه آموزش به مسئولان و عوامل اجرایی انتخابات در استان گفت: این آموزش ها در قالب ۲۰ همایش طی ایام منتهی به انتخابات اسفندماه به عوامل اجرایی ارائه می شود.

به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری فارس، محمد رضایی افزود: در نخستین همایش که در حرم مطهر شاهچراغ (ع) برگزار شد ۱۹۰ نفر از مسئولان و عوامل اصلی اجرایی انتخابات استان حضور داشتند.

وی ادامه داد: در این همایش موضوعات مختلف تخصصی مربوط به فرایند انتخابات در مراحل مختلف، بررسی قانون اصلاحی جدید انتخابات، راهکارهای تحقق راهبرد چهارگانه رهبر معظم انقلاب توسط سخنرانان و اساتید دوره مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

او اظهار کرد: حضور آقای استاندار فارس و معاون سیاسی استانداری در این همایش و تاکید بر موضوعات آموزشی در این زمینه موید نگاه جدی مسئولان استان به اجرای دقیق راهبرد چهارگانه رهبر معظم انقلاب در خصوص انتخابات است.

دبیر ستاد انتخابات استان فارس گفت: ۲۰ همایش مذکور در چند شهرستان و با موضوعات آموزش های ویژه شهرستانها برگزار خواهد شد که در این زمینه برنامه ریزی های لازم انجام شده است.

رضایی افزود: انتخابات در نظام اسلامی مظهر مردمسالاری دینی، اقتدار ملی و بصیرت ملت در شکست نقشه‌های دشمنان این ملت است و امروز ماموریت مشترک همه ما تقویت ایمان و امید در جامعه است که نتیجه آن پیشرفت کشور، فتح قله‌های عزت و افتخار و حضور حماسی ملت حماسه ساز ایران اسلامی در انتخابات آینده خواهد بود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha