استاندار مرکزی: اراده دولت سیزدهم پایان دادن به طرح‌های نیمه‌تمام است

اراک - ایرنا - استاندار مرکزی، با بیان اینکه ۸۰ هزار پروژه نیمه‌تمام در کشور وجود دارد،گفت: اراده دولت سیزدهم پایان دادن به طرح‌های نیمه‌تمام است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، «فرزاد مخلص‌الائمه» عصر چهارشنبه به مناسبت گرامیداشت هفته دولت در آیین افتتاح طرح‌های حوزه بهداشت و درمان شهرستان فراهان، افزود: در ۲ نوبت در طول سال فرصت است تا خدمات بیشتری به مردم ارایه شود، یکی در هفته دولت در شش ماه اول سال و دیگری، شش ماه دوم و در ایام بهمن‌ماه است.

وی بیان کرد: اجرای طرح‌ها به شکل شبانه‌روزی در استان بی‌سابقه بود و در برخی طرح‌ها، عقب ماندگی۱۰، ۱۵ و ۲۰ ساله وجود دارد که با تلاش مدیران و مسئولان در حال جبران است.

استاندار مرکزی ادامه داد: اکنون در سطح استان ۱۶۸ طرح بهداشتی در حال اجرا است که از طرح‌های درمانی برجسته استان مرکزی، بیمارستان ولیعصر(عج) و زنان و زایمان اراک است.

مخلص‌الائمه افزود: در اکثر جاده‌های ارتباطی استان مرکزی، کارگاه ساخت و ساز در حال فعالیت است که شامل ۹۶ کارگاه است.

وی بیان کرد: یک‌هزار و ۱۸۰ طرح عمرانی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی در هفته دولت در استان مرکزی افتتاح و یا کلنگ‌زنی شد که از این تعداد ۶۰ طرح مربوط به شهرستان فراهان است.

استاندار مرکزی اضافه کرد: بزرگترین پروژه عمرانی دولت، جهاد آبرسانی برای ۱۰ هزار روستا در گام اول پیش‌بینی شده که استان مرکزی در این طرح، رتبه چهارم جهاد آبرسانی را دارد.

مخلص‌الائمه، با بیان اینکه حضور مسئولان در بین مردم بی‌نظیر است، عنوان کرد: مهمترین پروژه دولت مردمی، ترمیم اعتماد و امید مردم است.

شهرستان فراهان با جمعتی بالغ بر ۳۰ هزار نفر در ۴۵ کیلومتری شمال اراک، مرکز استان مرکزی واقع است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha