کارنامه ۲ ساله دولت سیزدهم در تمامی بخش‌ها درخشان است

اراک - ایرنا - نماینده ولی فقیه در استان مرکزی کارنامه ۲ ساله دولت سیزدهم‌ را در تمامی بخش‌ها درخشان و قابل دفاع ارزیابی کرد و گفت: سرعت خدمت‌رسانی در ۲ سال آینده باید شتاب بیشتری داشته باشد.

به گزارش ایرنا، آیت‌الله قربانعلی دری نجف‌آبادی روز چهارشنبه در کلاس درس اخلاق مدیران استان مرکزی، افزود: تقویت ارتباطات با عربستان، عضویت در سازمان همکاری شانگهای و عضویت در بریکس بخشی از موفقیت‌های دولت سیزدهم در سیاست‌های خارجی است که جای تقدیر دارد.

وی ادامه داد: توسعه اقتصادی بر مبنای رونق تولید، پرهیز از خام‌فروشی، تولید نهایی با کیفیت و افزایش بهره‌وری نیروی انسانی محقق می‌شود که دولت باید برای تمامی این بخش‌ها برنامه داشته باشد.

امام جمعه اراک بیان کرد: بهره‌وری و مدیریت منابع مانند مواد غذایی، خاک، آب، انرژی و برق باید جدی گرفته شود چرا که بدون تقویت بهره‌وری نمی توان در مسیر توسعه قرار گرفت.

آیت‌الله دری نجف آبادی با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر نیز گفت: شهیدان رجایی و باهنر نماد خدمتگزاری یک مدیر اسلامی بودند و سیره آن شهیدان والامقام باید الگوی رفتاری مدیران ما قرار گیرد.

وی در ادامه سخنان خود به آیین پیاده روی اربعین اشاره کرد و گفت: حماسه پیاده روی اربعین حسینی یک حرکت هدفمند است که به عنوان تابلوی حق در مقابل جریان های باطل ایستاده است و در شرایطی که مکتب‌های مادی و پیروان سرگشته آنان به بن‌بست رسیده‌اند، این حرکت عظیم مردمی و جهانی به سمبل وحدت ، عدالت و صلح و نمادی از استقامت و دلدادگی در جهان مبدل گشته است.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی در ادامه سخنان خود به اغتشاشات سال گذشته اشاره کرد و گفت: ملت ایران دشمنان خود را شناخته است و هیچ قدرتی نمی‌تواند این ملت را از مسیر انقلاب جدا کند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha