۹ شهریور ۱۴۰۲، ۱۴:۳۵
کد خبرنگار: 1423
کد خبر: 85216678
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

تاکید استاندار بر کاهش توقف زائران در پایانه مسافربری برکت مهران

ایلام - ایرنا - استاندار ایلام بر استمرار و تشدید بازرسی و نظارت‌ها برای کاهش مدت زمان ماندگاری زائران در پایانه برکت و ارائه خدمات به زائران با توجه به افزایش حجم بازگشت آنها در پایانه برکت تاکید کرد.

به گزارش ایرنا، حسن بهرام‌نیا روز پنجشنبه بعد از بازدید میدانی از پایانه مرزی و پایانه مسافربری برکت در مهران در جلسه کمیته حمل و نقل مسافران با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی و رییس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده کشور اظهار کرد: مدت زمان ماندگاری زائران برای سوار شدن به اتوبوس‌ها در پایانه برکت باید کاهش و تعداد تیم‌های نظارتی در این پایانه برای پایش افزایش یابد.

وی افزود: میز خدمت در خصوص حمل و نقل زائران، مکان گمشدگان و اشیا گمشده در پایانه برکت ایجاد شده است که باید برای اطلاع زائران تابلو در این اماکن در اسرع وقت نصب شود.

بهرام نیا با اشاره به حجم بالای تردد زائران در پایانه برکت، گفت: آب خنک و یخ مورد نیاز در این پایانه باید توزیع و مکان استراحت زائران و نمازخانه‌ها از نظر تجهیز به وسایل سرمایشی به صورت دوره‌ای مورد بررسی قرار گیرد.

داریوش امانی رییس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور هم در این نشست بر سهولت در تردد زائران، کاهش توقف، نظارت بر قیمت ها و سایر خدمات به زائران در پایانه برکت تاکید کرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha