۹ شهریور ۱۴۰۲، ۱۵:۱۲
کد خبرنگار: 1455
کد خبر: 85216763
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

مرکز جامع سلامت دورود بهره برداری شد

۹ شهریور ۱۴۰۲، ۱۵:۱۲
کد خبر: 85216763
مرکز جامع سلامت دورود بهره برداری شد

خرم‌آباد - ایرنا - معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت: مرکز جامع سلامت شهر دورود با اعتبار ۷۵ میلیارد ریال بهره برداری شد.

به گزارش ایرنا دکتر"علی فرهادی" روز پنجشنبه در آیین افتتاح مرکز خدمات جامع شهید بهشتی دورود، بیان کرد: خدمات این مرکز جامع سلامت بهداشت با ظرفیت روستایی شهری ۲۷ هزار نفر را تحت پوشش می دهد.

وی با بیان اینکه این مرکز ۲۴ هزار نفر جمعیت شهری و مابقی روستایی را تحت پوش قرار می‌دهد اظهار داشت: این مرکز با حضور فرهاد زیویار استاندار لرستان با زیربنای ۱۸۲ مترمربع در سه‌طبقه با مساحت ساخت ۵۹۲ مترمربع به بهره‌برداری رسید.

مرکز جامع سلامت دورود بهره برداری شد

وی بیان کرد: در این مرکز تمام خدمات بهداشتی درمانی شامل مراقبت‌های مادران، کودکان، سالمندان، سلامت روان، امور مربوط به بهداشت محیط و حرفه‌ای، مشاوره قبل از ازدواج، ژنتیک و تغذیه صورت می‌پذیرد و روزانه ۲ پزشک شهری و روستایی نیز در مرکز حضور دارند.

به گزارش ایرنا به مناسبت گرامیداشت هفته دولت پنج طرح بهداشتی درمانی در لرستان بهره برداری شد.

دوم تا هشتم شهریورماه به مناسبت سالروز شهادت شهیدان رجایی و باهنر هفته دولت نامگذاری شده که امسال در این هفته بهره برداری از یک هزار طرح عمرانی، تولیدی، اقتصادی و خدماتی به ارزش بیش از ۱۰۸ هزار میلیارد ریال در لرستان انجام شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha