۱۰ شهریور ۱۴۰۲، ۱۷:۲۳
کد خبرنگار: 1239
کد خبر: 85217417
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

امنیت زائران اربعین حسینی برقرار است

۱۰ شهریور ۱۴۰۲، ۱۷:۲۳
کد خبر: 85217417
امنیت زائران اربعین حسینی برقرار است

آبادان - ایرنا - فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: با تمهیدات اندیشیده شده امنیت زائران در ایران و عراق برقرار است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، دریادار شهرام ایرانی روز جمعه در بازدید از مرز شلمچه اظهار کرد: به لطف خدا و با تلاش تمامی دستگاه‌های اجرایی تردد زائران در مرز شلمچه روان است.

وی افزود: نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی در مرز شلمچه با فراهم نمودن موکب، بیمارستان صحرایی و محل استراحت در حال خدمات رسانی به زائران اربعین حسینی است.

فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: هر سال از کشورهای پاکستان، هندوستان و افغانستان زوار از طریق مرز زمینی وارد کشورمان می‌شوند که به کربلا سفر داشته باشند از این رو از سال گذشته تمهیداتی در موکب چابهار اندیشیده شده که امسال، تقویت شد.

دریادار ایرانی بیان کرد: امسال با توجه به حجم بالای زائران، رونق موکب شلمچه بیشتر شد ضمن اینکه بیمارستان مجهزی نیز در این مسیر بر پا شده است تا خدمات لازم را به زائران داشته باشیم.

وی افزود: پیاده روی اربعین حسینی بزرگترین تجمع انسانی است که تعداد زائران چشم دشمنان اسلام را کور کرده است.

دریادار ایرامی گفت: استقبال گسترده مردم از اربعین امسال همه جهانیان را شگفت زده کرده و همچنان شاهد حضور پرشور مردم در مرزها برای سفر به کربلا هستیم.

مرز بین‌المللی شلمچه در ۱۵ کیلومتری غرب خرمشهر و ۲۰ کیلومتری بصره عراق قرار دارد.
شلمچه و چذابه ۲ گذرگاه تردد زایران اربعین حسینی در خوزستان هستند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha