۱۱ شهریور ۱۴۰۲، ۱۱:۲۰
کد خبرنگار: 908
کد خبر: 85217885
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

برگزاری جشنواره پایان نامه‌های برتر زبان و ادبیات فارسی

تهران- ایرنا- رئیس بنیاد استاد شهریار از برگزاری جشنواره پایان نامه‌ها و رساله‌های برتر دانشگاهی زبان و ادبیات فارسی در آذرماه سال جاری در دانشگاه تهران خبر داد.

به گزارش ایرنا، جواد وند نوروز اظهارکرد: اولین دوره جشنواره پایان نامه های برتر زبان و ادبیات فارسی با همکاری کمیسیون ملی یونسکو در ایران در آذرماه سال جاری در دانشگاه تهران برگزار میشود.

وی افزود: جشنواره ملی پایان نامه های برتر زبان و ادبیات فارسی با هدف فرهنگسازی ادبی و تقویت پژوهش های ادبیات محور مبتنی بر روش های صحیح تحقیق در میان دانشجو های تحصیلات تکمیلی توسط بنیاد استاد شهریار و کمیسیون ملی یونسکو در ایران برگزار میشود.

به گفته وی این جشنواره به منظور ترویج و تقویت روحیه ی پژوهش و تشویق دانشجویان سراسر کشور به نقش آفرینی در حوضه تحقیقات زبان و ادبیات برگزار میشود.

وند نوروز ادامه داد: تمامی فارغ التحصیلان دوره کارشناسی ارشد و دکترا که در رشته های مرتبط به حوضه زبان و ادبیات فارسی تحصیل کرده اند در اولین جشنواره پایان نامه های برتر زبان و ادبیات فارسی که در سطح ملی برگزار میشود شرکت کنند و پایان نامه های خود را به دبیرخانه جشنواره ارسال نمایند.

وی گفت: اولین دوره جشنواره ی ملی پایان نامه ها و رساله ها برتر ادبیات فارسی در آذر سال جاری همزمان با هفته پژوهش با همکاری کمیسیون ملی یونسکو در ایران در دانشگاه تهران برگزار میشود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha