جهاد اسلامی فلسطین: با محور مقاومت، رژیم صهیونیستی روی آرامش به خود نخواهد دید

تهران- ایرنا- سخنگوی جنبش جهاد اسلامی فلسطین گفت: محورمقاومت با همه تشکیلات سیاسی، نظامی و میدانی خود از فلسطین تا ایران، اجازه آرام گرفتن را به دشمن صهیونیستی نمی دهد.

به گزارش روز شنبه ایرنا از رسانه های فلسطینی،«مصعب البریم» اظهار داشت: محور مقاومت در بالاترین سطح هماهنگی، همکاری و تجهیز است و رفتار دشمن را در فلسطین و منطقه زیر نظر دارد.

وی افزود: وحدت میدان ها، رکن اصلی در اندیشه نظامی محور مقاومت است که تصویر، دیدگاه و مواضع رهبران آن را نشان می دهد، میدان نبرد آن را اثبات می کند و جنبش جهاد اسلامی رمز حفظ وحدت مقاومت است.

البریم ادامه داد: سال ها اقدام، تلاش، جهاد و جانفشانی های بزرگ فرماندهان و نیروهای محور مقاومت برای رسیدن به این سطح از آمادگی برای نبرد با دشمن، همه با هدف درهم شکستن هیبت دشمن و مهار کردن آن در منطقه عربی و اسلامی انجام شده است.

در همین حال، «زیاد النخاله» دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین و «صالح العاروری» رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت فلسطین (حماس) روز شنبه با سید حسن نصرالله دبیر کل حزب الله لبنان در بیروت دیدار کردند.

در این دیدار آخرین تحولات سیاسی بویژه در فلسطین مطرح و ارزیابی مشترکی از وضعیت کرانه باختری و افزایش جنبش مقاومت در آنجا و همچنین تهدیدهای اخیر رژیم اسرائیل صورت گرفت.

در این دیدار همچنین بر اصول ثابت و راسخ همه نیروهای محور مقاومت در مقابله با دشمن صهیونیستی و اشغالگری و قلدری آن تاکید شد.

اهمیت هماهنگی و تماس روزانه و دائم بین جنبش های مقاومت بویژه در فلسطین و لبنان به منظور پیگیری همه تحولات سیاسی، امنیتی و نظامی و تصمیم گیری مناسب در این باره از دیگر موضوعات مورد تاکید در این دیدار بود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha