۱۲ شهریور ۱۴۰۲، ۶:۵۵
کد خبرنگار: 2447
کد خبر: 85218637
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

هشدار حماس نسبت به فتنه‌انگیزی رژیم صهیونیستی بین فلسطینیان

تهران- ایرنا- سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) شنبه شب در واکنش به قتل یکی از امامان جماعت فلسطینی در اراضی اشغالی، نسبت به فتنه‌انگیزی رژیم صهیونیستی در بین فلسطینیان هشدار داد.

به گزارش ایرنا از خبرگزاری شهاب فلسطین، «محمد حماده» سخنگوی حماس از شهر قدس تداوم این قتل‌ها و در تازه ترین مورد آن قتل شیخ «سامی عبداللطیف» که عمر خود را برای دفاع از مسجدالأقصی صرف کرد، زنگ خطری برای ساکنان اراضی اشغالی دانست.

شیخ عبداللطیف امام جماعت مسجد قباء در روستای کفر قرع واقع در اراضی اشغالی فلسطینی روز شنبه هدف تیراندازی قرار گرفته و به قتل رسید.

سخنگوی حماس افزود که این جنایت‌ها توسط باندهای تبهکار و جنایتکار و سازماندهی شده شاباک با هدف تضعیف جامعه فلسطینی، فتنه‌انگیزی و ایجاد هرج و مرج امنیتی صورت می‌گیرد.

حماده تاکید کرد آنچه که در داخل اراضی اشغالی می‌گذرد نیازمند هوشیاری بالا برای حفظ صلح مدنی در میان جامعه فلسطینی ما است که نقش مهمی در حفاظت از هویت ملی و دفاع از مسجد مبارک الاقصی ایفا می‌کند که در معرض نقشه‌های خطرناک صهیونیست‌ها قرار دارد.

پیش تر اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس گفته بود که قتل‌های داخل سرزمین‌های اشغالی، توطئه اشغالگران برای مشغول کردن فلسطینیان است.

شمار قتل‌های زنجیره‌ای میان ساکنان فلسطینی سرزمین‌های اشغالی از ابتدای سال جاری میلادی به ۱۵۸ نفر رسیده است که ۹ نفر از کشته‌ها زن بوده‌اند.

این رقم در سال گذشته ۱۰۹ کشته و در سال پیش از آن ۱۱۱ کشته بوده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha