۲۳ مهر ۱۴۰۲، ۱۲:۲۹
کد خبرنگار: 1180
کد خبر: 85258966
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

لزوم استفاده حداکثری از برکات آیین اربعین حسینی در خوزستان

اهواز- ایرنا- نماینده ولی فقیه در خوزستان بر استفاده حداکثری از برکات برگزاری آیین با شکوه پیاده‌روی اربعین حسینی در استان تاکید کرد.

به گزارش ایرنا حجت الاسلام سید محمدنبی موسوی‌فرد روز یکشنبه در آیین آغاز توزیع یک‌هزار و ۴۵۲ دستگاه کولرگازی و یخچال بین نیازمندان مناطق مرزی استان در محل تالار مهتاب اهواز بیان کرد: باید از ظرفیت و برکات برگزاری آیین اربعین حسینی در استان برای کمک به خانواده‌های نیازمند استفاده کرد.

وی گفت: کمیته امداد خوزستان با برگزاری پویش " نسیم حسینی" در پیاده روی اربعین حسینی بهترین استفاده را از این آیین دینی و فرهنگی به عمل آورده است.

حجت الاسلام موسوی فرد برگزاری مراسم با شکوه اربعین حسینی را بستری برای ورود خیر و برکت به استان دانست.

لزوم استفاده حداکثری از برکات آیین اربعین حسینی در خوزستان

تامین ۱۴۵۲ کولر و یخچال با کمک زائران اربعین حسینی برای نیازمندان خوزستان

در ادامه این آیین مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) خوزستان بیان کرد: یک‌هزار دستگاه کولر گازی و ۴۵۲ دستگاه یخچال در آیین پیاده‌روی اربعین حسینی امسال با پرداخت صدقه و کمک زائران تامین و بین نیازمندان مناطق مرزی استان توزیع می‌شود.

جمال شیبه افزود: سال گذشته ۲۴ میلیارد ریال صدقه و کمک‌ از زائران اربعین حسینی جمع آوری و ۵۰۰ دستگاه کولر برای نیازمندان مناطق مرزی استان خریداری شد.

وی با اشاره به اینکه این کمک‌ها در قالب پویش "نسیم حسینی" جمع‌آوری شد ادامه داد: سال گذشته به واسطه کمک‌های جمع‌آوری شده، هیچ خانواده نیازمندی در مناطق مرزی استان بدون یخچال نماند.

شیبه گفت: امسال علاوه بر یخچال برای تامین کولر گازی مورد نیاز نیازمندان مناطق مرزی استان برنامه‌ریزی شد و کمیته امداد کشور نیز در خرید این کالاها کمک کرد.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) خوزستان تصریح کرد: این پویش از خوزستان الگوبرداری و در استان‌های مسیر پیاده‌روی زائران اربعین حسینی برگزار شد.

وی همچنین با اشاره به تامین نوشت افزار برای دانش‌آموزان زیر پوشش این نهاد حمایتی گفت: امسال از ۵۴ هزار دانش آموز خوزستانی زیرپوشش این نهاد، ۴۵ هزار نفر بسته حمایتی آموزشی دریافت کردند.

شیبه توضیح داد: هفت هزار بسته حمایتی آموزشی دیگر نیز برای این دانش‌آموزان در دست تهیه است و برای نخستین بار تمامی این گروه زیر پوشش، بسته نوشت افزار دریافت کردند.

به گزارش ایرنا، خوزستان هر ساله به واسطه داشتن ۲ مرز چذابه و شلمچه میزبان زائران اربعین حسینی است.

کمیته امداد خوزستان برای دومین سال با برگزاری پویش نسیم حسینی و با جمع‌آوری صدقه و کمک‌های زائران، برای خانواده‌های نیازمند مناطق مرزی استان وسایل سرمایشی تهیه کرد.

۱۳۰ هزار خانواده در خوزستان زیر پوشش کمیته امداد هستند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha