۱۳ شهریور ۱۴۰۲، ۱۵:۲۸
کد خبرنگار: 1014
کد خبر: 85220237
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

مجوز ساخت تصفیه‌خانه فاضلاب شهری شهرستان نظرآباد صادر شد

کرج - ایرنا - رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان نظرآباد گفت: حفاظت محیط زیست مجوز ساخت تصفیه خانه شهری این شهرستان را صادر کرد.

«محمدمحمودی» روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با تصویب و ابلاغ طرح زیست محیطی تصفیه خانه فاضلاب شهری نظرآباد، این موضوع با سرعت بیشتری به نتیجه خواهد رسید.

وی اظهار کرد: با پیگیری اداره کل حفاظت محیط زیست استان و در دستور کار قراردادن بررسی طرح مطالعاتی وارزیابی پیشنهادی از سوی شرکت آب و فاضلاب استان و همچنین شرکت های مهندسین مشاور در این حوزه و دقت نظر بالا با یکی از طرح های جامعه و کامل که تمام پیوست های زیست محیطی را پوشش خواهد داد موافقت خود را اعلام کرد.

محمودی گفت: تصفیه خانه فاضلاب شهری نظرآباد واقع در جنوب غربی شهرستان یکی از مطالبات اصلی مردم و مسئولین شهری بود که برای جمعیتی حدود ۱۷۰هزار نفری نظرآباد احداث می شود و با توجه به کمبود آب بازچرخانی آب بعد تصفیه میتواند تاثیر خوبی در وضعیت محیط زیست منطقه داشته باشد.

وی اضافه کرد: براساس دستور معاون اول رئیس حمهور تمام پروژه های عمراتی باید پیوست زیست محیطی ومحوز محیط زیست را داشته باشد .

رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان نظرآباد اظهار امیدواری کرد با تخصیص اعتبارات لازم به زودی ما شاهد اجرای احداث سیستم تصفیه خانه فاضلاب شهرستان نظرآباد باشیم.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha