۱۳ شهریور ۱۴۰۲، ۱۶:۱۱
کد خبرنگار: 1208
کد خبر: 85220305
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

نیمار: پاریس برای من و مسی «جهنم» بود!

۱۳ شهریور ۱۴۰۲، ۱۶:۱۱
کد خبر: 85220305
نیمار: پاریس برای من و مسی «جهنم» بود!

تهران- ایرنا- ستاره برزیلی سابق تیم فوتبال پی‌اس‌جی می‌گوید که در دوران حضورش به همراه کاپیتان تیم ملی آرژانتین در پاریس، «روزهای جهنمی» را پشت سر گذاشته است!

به گزارش عصر دوشنبه ایرنا، نیمار و لیونل مسی هر دو تابستان امسال پی‌اس‌جی را ترک کردند. مسی به عنوان بازیکن آزاد راهی اینترمیامی آمریکا شد و نیمار با قراردادی به ارزش ۹۰ میلیون یورو به الهلال عربستان پیوست.

مرد برزیلی در پاسخ به این سوال که از دیدن قهرمانی دوست صمیمی‌اش در جام جهانی ۲۰۲۲ و بالا بردن جام چه حسی داشته است، گفت: به‌خاطر سال فوق‌العاده‌ای که مسی داشت، خیلی خوشحال بودم اما در عین حال خیلی هم ناراحت بودم چون مسی همزمان دو روی سکه را دید!

وی در توضیح این اظهارنظر، ادامه داد: او با تیم ملی آرژانتین به بهشت رفت، تمام افتخارات را در سال‌های اخیر کسب کرد اما در پاریس همه‌چیز جهنمی بود. هم من و هم او روزهای جهنمی را در پاریس پشت سر گذاشتیم!

مسی و نیمار که پیش‌تر هر دو در بارسلونا هم‌بازی بودند، لیگ یک فرانسه را فتح کردند اما در فتح لیگ قهرمانان اروپا ناکام ماندند.

وفق پیدا کردن با پی‌اس‌جی برای کاپیتان آلبی سلسته دشوار بود و او در ماه ژوئن اذعان کرد که در جریان دو فصل حضورش در پاریس «با بخش قابل توجهی از هواداران پی‌اس‌جی دچار مشکل شده بود.»

هر دو بازیکن پس از حذف پی‌اس‌جی از لیگ قهرمانان در دو سال گذشته، هدف توهین هواداران قرار گرفته و «هو» شده بودند.

مسی که فصل گذشته در تمام رقابت‌ها ۲۱ گل و ۲۰ پاس گل به نام خود ثبت کرد، در آخرین بازی‌ خانگی‌اش برای پی‌اس‌جی نیز هدف حملات کلامی بخشی از جمعیت حاضر در پارک‌دوپرنس قرار گرفت.

نیمار می‌گوید که به باورش، انتقادات از او و مسی غیرضروری بوده است. وی اضافه کرد: ناراحت شدیم چون بیهوده و برای وقت‌گذرانی به پاریس نرفته بودیم بلکه آنجا بودیم تا بهترین‌مان را به نمایش بگذاریم، که قهرمان شویم و تاریخ‌سازی کنیم. به همین دلیل تصمیم گرفتیم دوباره کنار هم بازی کنیم اما متاسفانه موفق نشدیم.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha