آبرسانی پایدار در مراسم اربعین حسینی امسال در مرزهای کشور انجام شد

اهواز- ایرنا - مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب کشور گفت: امسال برای اولین بار در مراسم اربعین حسینی در همه مرزهای کشور آب پایدار وجود داشت و به طور حداقلی از آبرسانی سیار استفاده شد.

به گزارش ایرنا اتابک جعفری امروز سه شنبه در حاشیه بازدید از مرز چذابه و شلمچه و نحوه آبرسانی به زائران حسینی بیان کرد: شرکت آبفا در همه مرزهای خروجی کشور برای ایام اربعین حسینی تمهیدات و اقدامات گسترده‌ای را در حوزه آب و فاضلاب انجام داده است.

وی با تاکید بر اینکه تلاش این شرکت تامین آب پایدار، مطمئن و بهداشتی در مرزهای کشور برای خدمات رسانی به زائران بوده است ادامه داد: امسال همچنین در بحث جمع آوری و تخلیه فاضلاب پایانه‌های مرزی و مواکب به خوبی انجام شد و تلاش خواهیم کرد در مراسم اربعین سال‌های آینده نیز وضعیت آبرسانی به زائران با کمترین مشکل و دغدغه انجام شود.

جعفری با بیان اینکه وضعیت آبرسانی در پایانه‌های مرزی خوزستان کاملا پایدار است افزود: امسال در مرزهای خوزستان آبرسانی به زائران از طرح آبرسانی غدیر انجام شد تا آبی با کیفیت و پایدار به اختیار زائران قرارگیرد.

طرح آبرسانی غدیر از ابتدای دولت سیزدهم به طور جدی در خوزستان اجرایی شد که در قالب این طرح مناطق زیادی از غرب و جنوب استان از آب با کیفیت سد دز بهره مند شدند.

مدیر عامل آبفای کشور اظهار کرد: در صورتی که نیاز به آبرسانی بیشتر در مرزها برای زائران باشد این شرکت آمادگی توزیع حجم آب بیشتری را دارد و مشکلی در این بخش نیست.

به گزارش ایرنا، ۲ مرز چذابه و شلمچه در خوزستان از مسیرهای تردد زائران حسینی کشور در مراسم اربعین است.

پیش بینی شده بیش از سه میلیون تردد از مرزهای خوزستان در مراسم اربعین حسینی امسال انجام شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha