۷۵ دستگاه اتوبوس از چهارمحال و بختیاری به مهران و شلمچه اعزام شد

شهرکرد- ایرنا- مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری گفت: زائران اربعین استان در ۷۲ ساعت گذشته با ۷۵ دستگاه اتوبوس به مرزهای مهران و شلمچه اعزام شدند.

به گزارش ایرنا، روح‌الله غلامی روز چهارشنبه در خصوص آخرین تمهیدات لازم برای بازگشت زائران به چهارمحال و بختیاری افزود: گروه‌های اعزامی اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان علاوه بر استقرار در مرز مهران‌، نظارت بی‌وقفه، مستمر و شبانه‌روزی برای تامین ناوگان مسافری به‌منظور بازگشت زائران اربعین حسینی به استان را بر عهده دارند.

وی افزود: تاکنون ۲۱ راهدار به‌ همراه ۱۷ دستگاه ناوگان سبک و نیمه‌سنگین راهداری در کنار ۷۵ دستگاه اتوبوس از ناوگان حمل‌ونقل عمومی برای بازگشت و خدمت‌رسانی به زائران اربعین حسینی در ۷۲ ساعت گذشته از چهارمحال و بختیاری به مرزهای مهران و شلمچه اعزام شدند.

غلامی به نام‌نویسی ۲۹ هزار و ۷۸۳ نفر از چهارمحال و بختیاری در سامانه سماح اشاره و تصریح کرد: از این تعداد ۲۷ هزار و ۱۷۷ نفر به کربلا اعزام شدند که ۶ هزار ۹۹۲ نفر آن‌ها با ۲۵۶ دستگاه اتوبوس عازم کربلا شده‌اند.

به گزارش ایرنا، پیاده‌روی اربعین سالروز شهادت سید و سالار شهیدان همه ساله در ایام اربعین از سمت نجف اشرف تا کربلا با حضور میلیونی زائران و عزاداران حسینی برگزار می‌شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha