سهم تربت حیدریه از حمل فرآورده‌های نفتی کشور ۴.۴ درصد است

تربت‌ حیدریه- ایرنا- مدیر شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی منطقه تربت‌ حیدریه گفت: سهم ناوگان این منطقه از حمل و نقل فرآورده های نفتی معادل ۴.۴ درصد از کل ظرفیت ناوگان حمل و نقل فرآورده‌های نفتی در بین مناطق ۳۷ گانه این شرکت در کشور است.

به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی این شرکت، جواد بلندی روز پنجشنبه اظهار داشت: بر اساس گزارش جدید مدیریت برنامه‌ریزی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران، نفتکش های منطقه تربت حیدریه به طور میانگین با پیمودن پنج هزار و ۲۰۰ کیلومتر مسافت، عملکردی ۱۳۰ درصدی را در این شاخص محقق کرده اند.

وی با پاسداشت زحمات همکاران خود، گفت: عملکرد ۱۳۰ درصدی ناوگان حمل و نقل منطقه، حاصل تلاش رانندگان نفتکش در سایه وحدت و هم‌افزایی شرکت‌های حمل‌ و نقل فرآورده‌های نفتی و اهتمام ویژه همکاران متعهد و سخت‌کوش منطقه به ویژه حوزه حمل و نقل و تاسیسات و عملیات منطقه بوده است.

مدیر منطقه تربت‌ حیدریه‌ تصریح کرد: این منطقه با وجود افزایش ۱۶ درصدی مصرف انواع فرآورده‌های نفتی در پنج ماه نخست امسال و رشد ۱۷ درصدی مصرف بنزین در اوج ایام مسافرت (مردادماه)، علاوه بر تامین سوخت مصرفی حوزه عملیاتی منطقه در جنوب خراسان رضوی، با استفاده از یک هزار و۷۴۷ سرویس نفتکش، نزدیک به ۵۳ میلیون لیتر سوخت دیگر مناطق را نیز حمل کرده است.

شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه تربت‌حیدریه یکی از مناطق ۳۷ گانه شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران است که دارای چهار ناحیه مشتمل بر ۱۰ شهرستان تربت‌حیدریه، مه‌ولات، زاوه، خواف، رشتخوار، کاشمر، خلیل‌آباد، کوهسرخ، گناباد و بجستان است.

این شرکت سوخت‌رسانی به جنوب خراسان رضوی و نیز تامین بخشی از نیاز مصرفی سوخت استان خراسان جنوبی را عهده‌دار است و انبار نفت این منطقه یکی از مبادی هشتگانه صادرات فرآورده‌های نفتی در کشور است.

منطقه تربت حیدریه دارای ۶۵ باب جایگاه عرضه سوخت مایع، ۲ فروشندگی سکودار و ۱۲ فروشندگی فرآورده‌های نفتی معمولی و همچنین ۳۳ باب جایگاه عرضه گاز طبیعی با ۱۴۳ نازل فعال و ناوگان حمل و نقل منطقه نیز، دارای ۳۱۴ نفتکش است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha