۱۹ شهریور ۱۴۰۲، ۱۴:۵۵
کد خبر: 85224669
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۴۰ درصد جایگاههای عرضه سوخت تربت‌حیدریه در مسیر مشهد استقرار دارد

تربت‌حیدریه- ایرنا- مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه تربت‌حیدریه گفت: افزون بر ۴۰ درصد جایگاههای عرضه سوخت این منطقه در مسیرهای منتهی به مشهد مستقر است و برای دهه پایانی صفر تمهیدات افزایش مصرف اتخاذ شده است.

جواد بلندی روز یکشنبه در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا با موضوع تمهیدات سفرهای زیارتی آخر صفر با بیان اینکه همه ساله به جز سفرهای تعطیلات تابستانی و نوروز با ۲ پیک سفر در این منطقه مواجه هستیم، اظهار کرد: پیک نخست ویژه اربعین و پیک دوم نیز منتهی به کاروان‌های زائران دهه آخر صفر و تعطیلات پیشرو است.

وی با اشاره به عرضه روزانه ۹۹۵ هزار لیتر بنزین در نیمه اول شهریورماه جاری در شرکت فراورده های نفتی تربت حیدریه بیان کرد: در نیمه دوم و با توجه به ایام پایانی ماه صفر و تعطیلات پایان تابستان پیش‌بینی بیش از ۲۵ درصد افزایش مصرف بنزین را در منطقه خواهیم داشت.

مدیر شرکت ملی پخش فراورده های نفتی منطقه تربت حیدریه افزود: با توجه به افزایش سفرهای زیاتی دهه آخر صفر و از آنجا که غالب این سفرها از منطقه تربت‌حیدریه به سمت مشهد صورت می‌گیرد، تمهیدات لازم برای تامین سوخت زائران رضوی انجام شده‌ و جای هیچ نگرانی نیست.
وی با اشاره به تمهیدات اتخاذ شده عرضه سوخت در محدوده های زیر پوشش شرکت پخش فراورده های نفتی منطقه تربت حیدریه خاطر نشان کرد: در این راستا نسبت به افزایش اعزام ناوگان حمل و نقل به مبادی جنوبی کشور در رفسنجان و بندرعباس اقدام شده است و ذخیره‌سازی مناسب در انبار نفت منطقه و مخازن جایگاه‌های عرضه سوخت انجام شده‌ است.

بلندی در بخش دیگری از سخنانش گفت: بر اساس گزارش جدید مدیریت برنامه‌ریزی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران، پارسال نفتکش‌های منطقه تربت‌حیدریه به طور میانگین با پیمودن پنج هزار و ۲۰۰ کیلومتر مسافت، عملکرد ۱۳۰ درصدی را در این شاخص محقق کرده‌اند.
مدیر شرکت پخش فراورده های نفتی تربت حیدریه ضمن قدردانی از زحمات همکاران این مجموعه افزود: عملکرد ۱۳۰ درصدی ناوگان حمل و نقل منطقه و کسب رتبه نخست کشوری، مرهون تلاش شبانه‌روزی پرسنل این ناوگان است.
وی گفت: البته تلاش ناوگان حمل و نقل ما محدود به این منطقه نیست، بلکه تامین سوخت استان‌های خراسان جنوبی و سیستان و بلوچستان نیز بر عهده این شرکت منطقه‌ای می‌باشد.

۴۰ درصد جایگاههای عرضه سوخت تربت‌حیدریه در مسیر مشهد استقرار دارد

شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه تربت‌حیدریه یکی از مناطق ۳۷ گانه شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران است که دارای چهار ناحیه مشتمل بر ۱۰ شهرستان تربت‌حیدریه، مه‌ولات، زاوه، خواف، رشتخوار، کاشمر، خلیل‌آباد، کوهسرخ، گناباد و بجستان است.
انبار نفت این منطقه یکی از مبادی هشت گانه صادرات فرآورده‌های نفتی کشور است.
این منطقه دارای ۶۵ باب جایگاه عرضه سوخت مایع، ۲ فروشندگی سکودار و ۱۲ فروشندگی فرآورده‌های نفتی معمولی و همچنین ۳۳ باب جایگاه عرضه گاز طبیعی با ۱۴۳ نازل فعال است.
ناوگان حمل و نقل منطقه نیز، دارای ۳۱۴ نفتکش است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha