۱۸ شهریور ۱۴۰۲، ۱۳:۴۷
کد خبرنگار: 1197
کد خبر: 85223607
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

خدمات جهادی موکب‌های اربعین باید بهتر تبیین و اطلاع رسانی شود

همدان- ایرنا- نماینده ولی فقیه در استان همدان گفت: تلاش ها و خدمات جهادی ۱۵۰ موکب اربعین در استان که به شکل شبانه روزی در خدمت زائران بودند باید بهتر تبیین و اطلاع رسانی شود.

به گزارش خبرنگار ایرنا، آیت الله «حبیب الله شعبانی موثقی» روز شنبه در نشست شورای فرهنگ عمومی استان همدان با بیان اینکه فعالیت موکب های اربعین به خوبی در فضای رسانه ای تبیین نشد، افزود: چهار میلیون زائر اربعین از استان همدان عبور کردند که خدمات مناسبی به آنها ارائه شد.

وی با قدردانی از تلاش مردم و مسئولان اجرایی در برپایی ۱۵۰ موکب زائران اربعین تاکید کرد: مدیران دستگاه های مرتبط باید از موکب داران که به صورت شبانه روزی فعالیت کردند، قدردانی کنند.

آیت الله شعبانی موثقی با بیان اینکه نمایش فصل شیدایی تاثیرات خوبی در جامعه به ویژه جوانان داشت ادامه داد: بیان هنرمندانه مطالب تاثیرگذاری زیادی دارد و به همین دلیل باید زیرساخت های مناسبی برای اجرای برنامه های فرهنگی در همدان داشته باشیم.

امام جمعه همدان با اشاره به بازدید ۱۵۰ هزار نفری از نمایش فصل شیدایی، تاکید کرد: محوطه نمایشگاه بین المللی و یا تپه مصلی می تواند به عنوان محلی برای اجرای برنامه های فرهنگی و هنری در نظر گرفته شود.

وی در باره شکل گیری کمیته های تخصصی شورای فرهنگ عمومی نیز گفت: در این کمیته ها هدف باید این باشد که به سمت مردمی سازی جریانهای فرهنگی برویم.

آیت الله شعبانی موثقی ادامه داد: کمیته های تخصصی شورای فرهنگ عمومی باید از لحاظ قانونی ابلاغ شود تا کارکرد خود را به درستی نشان دهند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha