پذیرایی از زائران امام حسین(ع) در ۱۵۰ موکب همدان

همدان- ایرنا- استاندار همدان گفت: ۱۵۰ موکب در مسیر رفت و برگشت زائران اباعبدالله در همدان راه اندازی شده و خدمات دهی به زائران را در شهرهای مختلف ادامه دارد.

یه گزارش خبرنگار ایرنا، علیرضا قاسمی فرزاد شامگاه سه شنبه پس از بازدید از سه ایستگاه صلواتی (موکب) مسیر همدان - کرمانشاه در جمع خبرنگاران بیان کرد: میزبانی از زائران اباعبدالله حسین (ع) در همدان توفیقی بزرگ برای مردم این استان است.

وی افزود: در این راستا ۱۵۰ موکب ها در مسیرهای وردی و خروجی های شهرهای همدان، فامنین، اسدآباد، نهاوند و ملایر دایر شده و این ایستگاه های صلواتی خودگران با عزم، همت و اراده مردم اداره می شود.

پذیرایی از زائران امام حسین(ع) در ۱۵۰ موکب همدان

استاندار همدان ببان کرد: البته دستگاه های مختلف نیز حمایت های جانبی در زمینه تامین بخشی از مایحتاج ایستگاه های صلواتی نظیر مرغ، گوشت، آرد، روغن و شکر، آب آشامیدنی و ظرف یکبار مصرف را بر عهده دارند با این وجود عمده ارزاق توسط مردم تامین شده است.

قاسمی فرزاد ادامه داد: با توجه به بازدیدهای صورت گرفته، میزان مراجعه به موکب های مسیر رفت کاهش یافته اما موکب های واقع در مسیر برگشت زائران اربعین با توان بالا در حال ارائه خدمات هستند.

پذیرایی از زائران امام حسین(ع) در ۱۵۰ موکب همدان

وی گفت: پیرو گفت و گو های صورت گرفته با زائران در ایستگاه های صلواتی، آنها از نحوه ارائه خدمات در موکب های این استان اعلام رضایت کردند. همچنین نیروهای مستقر در موکب ها به عشق امام حسین(ع) پای کار هستند.

استاندار همدان با همراهی معاون امور اقتصادی استاندار، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت از موکب های قاسم ابن الحسن(ع)، موکب شهید مدافع حرم مجید صانعی در ابتدای روستای آبرومند از توابع شهرستان بهار و موکب علی ابن موسی الرضا(ع) بازدید کرد و از نزدیک در جریان نحوه خدمات رسانی ایستگاه صلواتی به زائران، درخواست ها و نیازهای آنان قرار گرفت.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha