۲۰ شهریور ۱۴۰۲، ۱۱:۵۹
کد خبر: 85224269
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

قرارداد هشت بازیکن مس کرمان همچنان روی هوا

۲۰ شهریور ۱۴۰۲، ۱۱:۵۹
کد خبر: 85224269
قرارداد هشت بازیکن مس کرمان همچنان روی هوا

کرمان - ایرنا - اخبار رسیده به خبرنگار ایرنا حاکیست که مبلغ بالای قراردادهای بازیکنان مس کرمان باعث شده تا این لحظه قرارداد هشت بازیکن این تیم ثبت نشود و مدیران این باشگاه به دنبال راهکاری برای رفع این مشکل باشند.

به گزارش ایرنا، این درحالی است که مدیران پیشین باشگاه مس کرمان برای رعایت سقف بودجه تعهد دادند اما عمل نکردند و این تیم فوتبال با بودجه بیش از سقف بسته شد؛ حالا معضل دیگری گریبان این تیم و باشگاه را گرفته که قرارداد چند بازیکن و کادر فنی تیم هنوز ثبت نشده است.

براساس گزارش ها، بودجه مس کرمان از یکهزار و ۶۰۰ میلیارد ریال سال گذشته به ۸۰۰ میلیارد ریال در سال جاری کاهش یافته که از این مبلغ فقط ۳۵ میلیارد تومان برای فوتبال پیش بینی شده است.

پس از قوانین فدراسیون فوتبال برای رعایت سقف شرط مالی توسط تیم های لیگ برتری و دسته یکی، حالا نقل قول ها در خصوص قرارداد بازیکنان مس کرمان متفاوت و براساس شنیده ها مبلغ قرارداد این بازیکنان در لیگ دسته یک به حدود ۴۴ میلیارد تومان رسیده است.

مدیر روابط عمومی باشگاه مس کرمان در این زمینه در پاسخ به پرسش خبرنگار ایرنا در خصوص آخرین وضعیت ثبت قرارداد بازیکنان عنوان کرد: قرارداد ۱۹ بازیکن مس کرمان از جمله بیشتر نفرات ثابت و تاثیرگذار تیم ثبت شده و هشت بازیکنی که قرارداد آنان ثبت نشده عمدتا افرادی هستند که این اواخر به تیم اضافه شدند.

سعید قرایی در پاسخ به اینکه آیا کسر ۱۰ درصد قرارداد بازیکنان برای ثبت قرارداد افراد باقی مانده صحت دارد؟ افزود: این مورد یکی از راهکارهایی است که رسانه ها ارائه کردند اما باشگاه مس کرمان دنبال راهکاری برای ثبت قراردادها با رضایت باشگاه و تمامی بازیکنان است.

وی اظهار داشت: اگر قرارداد ۱۹ بازیکن مس کرمان ثبت نمی شد نمی توانستیم در بازی هفته نخست لیگ برتر آنان را بازی دهیم و مشکلی از این حیث وجود ندارد.

مدیر روابط عمومی باشگاه مس کرمان در خصوص بازشدن پنجره نقل و انتقالات تیم فوتبال مس کرمان نیز گفت: پنجره نقل و انتقلات ما نیز با وجود پرداخت بدهی این تیم اکنون باز است و مشکلی در این بخش نیز وجود ندارد.

باوجود آمار و ارقامی که تاکنون مطرح شده، قرارداد بازیکنان مس کرمان امسال بین ۱۰ میلیارد ریال تا ۴۰ میلیارد ریال تعیین شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha