فیلم| مس کرمان هنوز هم در خانه می‌بازد

کرمان - ایرنا - تیم فوتبال مس کرمان در هفتم پنجم رقابت‌های لیگ دسته یک کشور با نتیجه یک بر صفر از فجر سپاسی شیراز شکست خورد تا روند ناکامی‌های این تیم همچنان در بازی‌های خانگی این تیم هم ادامه داشته باشد.

به گزارش ایرنا، ۲ تیم فوتبال مس کرمان و فجر سپاسی شیراز از ساعت ۱۸ عصر دوشنبه در ورزشگاه شهید باهنر کرمان به مصاف هم رفتند و در نهایت این بازی سه امتیاز ارزشمند برای شیرازی ها به همراه داشت و مس نتوانست بهره ای از این مسابقه خانگی ببرد.

شاگردان محمود محمودی نیا این بازی را هم با تک گل دقیقه ۶۰ علی فتحی به رقیب دیرین خود یعنی فجر شهید سپاسی شیراز واگذار کردند اما باشگاه و هواداران مس کرمان با واکنش به این گل معتقدند که تک گل فجرسپاسی در شرایط نادرست به ثمر رسید.

حواشی بازی و اعتراض کرمانی ها به گل فجر سپاسی

این بازی با حضور تماشاگران محدود کرمانی برگزار شد و مسی‌ها نسبت به صحنه قبل از گل اعتراض شدیدی داشتند و معتقد بودند که در میانه میدان بازیکن فجرسپاسی مرتکب خطا شده است و باید گل فجر از سوی داور مردود اعلام می‌شد.

پس از پایان بازی، برخی از کارشناسان داوری ازجمله پیروز سیف الله پور نیز به این صحنه واکنش نشان دادند و معتقدند که این گل در شرایط خطا به ثمر رسیده و مردود است.

مهم ترین حواشی این بازی اعتراض کرمانی ها به گل فجر سپاسی شیراز بود و از حواشی دیگر این بازی می‌توان به موضع گیری عده ای برای تغییر سرمربی مس اشاره کرد و در مقابل برخی از هوادارن مس نیز در فضای مجازی اعلام کردند که تمام قد از این سرمربی حمایت خواهند کرد.

فیلم| مس کرمان هنوز هم در خانه می‌بازد

باوجود هشدارهای گذشته در خصوص تغییر سرمربی مس کرمان، باید دید که مدیران این باشگاه چه تصمیمی در خصوص کادر فنی این تیم می‌گیرند.

تیم فوتبال مس کرمان با این شکست سومین بازی است که در خانه نمی برد و این هفته نیز چهار امتیازی باقی ماند تا به رتبه ۱۲ جدول رده بندی لیگ آزادگان سقوط کرد.

در مقابل تیم فوتبال فجر سپاسی شیراز با این پیروزی ۹ امتیازی شد و به رتبه هفتم جدول رده بندی دسته اول کشور صعود کرد.

کوبل داوری بازی مس کرمان و فجر شهید سپاسی

امیر شریفی به عنوان داور اصلی میدان در این بازی حضور داشت و عباس یعقوبی و مهدی اکبرزاده به عنوان کمک داور نخست و دوم، شریفی را در این قضاوت یاری کردند.

سید ابراهیم موسوی به عنوان داور چهارم در کنار خط حضور داشت و مجید روغنی به عنوان ناظر داوری فدراسیون روی کار کوبل داوری نظارت کرد.

فیلم| مس کرمان هنوز هم در خانه می‌بازد

ترکیب ۲ تیم مس کرمان و فجرسپاسی شیراز

تیم فوتبال مس کرمان در این مسابقه با ترکیب محمدامین رضایی، علی خلیلی، علی تهامی، سیدجلال عبدی، میلاد خدایی اصل، عارف زینلی، محمد صبوری، کیوان کدخدازاده، علی وزیری پناه، خشایار زبرجد، ایمان رازانی به میدان رفت.

در مقابل فجر سپاسی شیراز نیز با بازیکنان ازجمله علی غلام‌زاده، محمد آژیر، محمد امیدی‌فرد، آرام عباسی، داوود رجبی، علی نجفی، سعید زارع، محسن سیفی، محمدرضا فلاحیان، عباس بوعذار، علی فتحی از ابتدای این مسابقه مقابل مس قرار گرفت.

فیلم| مس کرمان هنوز هم در خانه می‌بازد

پیروزی سه بر صفر شهربابکی‌ها در خارج از خانه

تیم فوتبال مس شهربابک دیگر نماینده استان کرمان در رقابت های لیگ دسته یک کشور نیز از عصر امروز در استان بوشهر مهمان پارس جنوبی جم بود که این تیم موفق شد پس از چهار هفته ناکامی در این مسابقه پُرقدرت ظاهر شود و با سه گل به برتری برسد.

شاگردان قاسم شهبا مربی کرمانی با این پیروزی به رتبه یازدهم جدول رده بندی لیگ دسته یک کشور صعود کردند تا از کرمانی‌ها سبقت گرفته باشند و پارس جنوبی جم نیز با ۹ امتیاز هشتم شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha