۱۹ شهریور ۱۴۰۲، ۱۱:۲۳
کد خبرنگار: 1015
کد خبر: 85224337
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۵۱۰ میلیاردریال برای پروژه‌های ورزشی شهرستان گناوه هزینه شد

گناوه - ایرنا - رئیس اداره ورزش و جوانان گناوه گفت: در مدت یک سال اخیر، ۵۱۰ میلیارد ریال اعتبار برای ۱۶ پروژه عمرانی در حوزه ورزشی این شهرستان هزینه شده است.

کاظم فتحی روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: باتوجه به اینکه توسعه ورزش نقش ارزنده‌ای در بالندگی جامعه دارد، این اداره نگاه ویژه‌ای به توسعه زیرساخت‌های ورزشی در یک سال اخیر داشته و گام های خوبی در این زمینه برداشته شده است.

وی افزود: احداث پیست تارتان با ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی و سالن ورزشی بانوان در کنار ساحل با ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی از عمده پروژه‌های ورزشی فعال در این شهرستان است که پس از سالها رهایی و بلاتکلیفی، در دولت سیزدهم فعال شده است.

رئیس اداره ورزش و جوانان گناوه تصریح کرد: احداث چهار زمین ورزشی چمن مصنوعی در روستاهای فخرآوری، تل تل، چهاربرج و کوهک از پروژه‌های مهم در سطح روستاهای این شهرستان بوده که قابل استفاده و تنها نیاز به سیستم روشنایی دارد و اعتبار لازم با حمایت فرماندار برای آن تامین شده است.

فتحی ادامه داد: در حوزه تعمیرات و بازسازی اماکن و فضاهای ورزشی تلاش های خوبی به عمل آمده است.

وی گفت: تعمیر و بازسازی استخر سرپوشیده خلیج فارس، سالن ورزشی نفت، چمن استادیوم شهید سراجی، ورزشگاه ساحلی خلیج فارس، سالن ورزشی شهید عباسی، سالن ورزشی رزمی شهید سلیمانی و مجموعه شهید سراجی انجام شده است.

فتحی بیان کرد: تعویض کفپوش و روشنایی سالن چندمنظوره ورزشی، خرید و نصب سیستم سرمایشی اماکن ورزشی و توسعه دیواره سنگ نوردی سالن شهید عباسی از دیگر اقدامات به عمل آمده در حوزه ورزش این شهرستان است.

رئیس اداره ورزش وجوانان گناوه بیان کرد: این شهرستان در حوزه قهرمانی به موفقیت های مهمی نایل شده که کسب مقام قهرمانی جهان و پارالمپیک در رشته های دوومیدانی کم بینایان و نابینایان توسط امیر خسروانی و سجاد نیک پرست و قهرمانی جواد حیدری در رشته پاورلیفتینگ آسیا از عمده آنها است.

وی ادامه داد: کسب ۲۱ نشان طلا، ۱۴ نقره و ۳۲ برنز در مسابقات کشوری، حضور یک تیم در لیگ برتر و ۲ تیم در لیگ دسته یک فوتبال ساحلی کشور و عضویت ۱۰ ورزشکار در تیم‌های ملی کشور از دیگر کارنامه درخشان ورزشی در این شهرستان است.

فتحی تعداد ورزشکاران فعال این شهرستان را حدود ۱۵ هزار نفر اعلام کرد و گفت: تعداد ۳۵ رشته ورزشی در این شهرستان فعال است.

شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر واقع است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha