۱۹ شهریور ۱۴۰۲، ۱۳:۵۶
کد خبرنگار: 3090
کد خبر: 85224567
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

مسوول بسیج رسانه همدان: ایرنا در امیدآفرینی به جامعه پیش‌قدم است

همدان- ایرنا- مسوول سازمان بسیج رسانه همدان، یکی از رسالت های مهم اصحاب رسانه را امیدآفرینی به جامعه دانست و گفت: ایرنا در این رابطه موفق بوده و از رسانه های پیشتاز و پیش قدم به شمار می رود.

به گزارش خبرنگار ایرنا، ‍«ناصر قوامی مشفق» روز یکشنبه در نشست با سرپرست خبرگزاری ایرنا مرکز همدان اظهار کرد: رسانه ها با انتشار صحیح اخبار و تبیین خدمات دولت و نظام، دشمن را برای ایجاد یاس در مردم ناکام بگذارند.

وی با اشاره به فرمایشات و توصیه های مقام معظم رهبری در رابطه با جهاد تبیین،اظهار کرد: رسانه ها در عرصه جهاد تبیین و مطالبه گری با رعایت انصاف و عدل بیشتر ورود کنند.

قوامی مشفق در ادامه با اشاره به در پیش بودن کنگره شهدای همدان،اظهار کرد: در این راستا رخداد تولید محتوا را بین اصحاب رسانه استان برگزار کردیم که با استقبال بسیار خوبی همراه بود و شاهد ارسال هشت هزار و ۵۰۰ اثر بودیم.

مسوول سازمان بسیج رسانه همدان، کار برای شهدا را موجب برکت دانست و افزود: ۴۰ رسانه در رویداد رسانه ای هشت هزار شهید استان مشارکت کردند که فردا در حاشیه برگزاری یادواره شهدای رسانه همدان از برگزیدگان آن تجلیل می شود.

قوامی مشفق گفت: بسیج رسانه در راستای انسجام افکار عمومی و افزایش سرمایه اجتماعی و امیدآفرینی تمام ظرفیت خود را به کار گرفته است.

وی با بیان اینکه غلبه اخبار منفی به مثبت، برای جامعه آسیب‌زاست، اظهار داشت: رسانه های در تراز انقلاب اسلامی به مسائل با رویکرد امید آفرینی و حل مساله نگاه می‌کنند.

مسوول سازمان بسیج رسانه همدان گفت: نباید در مقابل هجمه رسانه ای دشمنان انفعال داشت بلکه در این حوزه باید تهاجمی برخورد کرد تا توطئه های دشمن را خنثی کرد.

قوامی مشفق با تاکید بر مطالبه گری با رویکرد حل مسئله از سوی رسانه ها، ادامه داد: رسانه ها نخ تسبیح برای پای کار آوردن مسوولان در حل مسائل هستند و مطالبه گری عادلانه و منصفانه موجب برکت در جامعه است.

سرپرست خبرگزاری ایرنا مرکز همدان نیز در این دیدار گفت: انعکاس دستاوردهای دولت و نظام در راستای جهاد تبیین موجب امیدآفرینی جامعه می شود.

رضا اولادی با بیان اینکه امیدآفرینی در جامعه از رسالت های مهم اصحاب رسانه به شمار می رود،اظهار کرد: با انعکاس اخبار امیدبخش و پرداختن به دستاوردها و جریان سازی در این خصوص باید به مصاف جنگ رسانه ای دشمن که برای ناامیدی جامعه ما تلاش می کند، رفت.

اولادی با بیان اینکه ایرنا به عنوان رسانه رسمی دولت و نظام ضمن انعکاس دستاوردها و خدمات ارایه شده به مردم، در پرداختن به حوزه مطالبه گری نیز با رعایت شرط انصاف و عدالت پیش قدم است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha