۲۰ آبان ۱۴۰۲، ۱۳:۰۴
کد خبرنگار: 3090
کد خبر: 85287408
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

امام جمعه همدان: قرارگاه رسانه‌ای قوی برای مقابله با هجمه دشمن تشکیل شود

همدان- ایرنا- نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان با اشاره به اینکه تلاش های اثربخش رسانه های همدان در راستای جهاد تبیین گفت: نیازمند تلاش بیشتر و ایجاد یک قرارگاه رسانه‌ای قوی برای انسجام کارها در برابر هجمه‌ وسیع دشمنان هستیم.

به گزارش خبرنگار ایرنا، آیت الله حبیب الله شعبانی موثقی روز شنبه در دیدار با مرتضی کارآموزیان مسئول سازمان بسیج رسانه کشور، با تاکید بر اهمیت توجه به مساله رسانه و سواد رسانه اظهار کرد: بسیاری از اقدامات موفقیت آمیز که در زمینه رسانه شاهد آن هستیم، توسط مجموعه‌های مردمی و رسانه‌ها رخ داده ولی آن طور که باید مسئولان برنامه منسجمی در زمینه رسانه ندارند.

وی با تاکید بر اینکه رسانه‌های جریان انقلابی باید جایگاه واقعی خود را پیدا کنند افزود: جهاد تبیین در عرصه رسانه به خصوص در برهه کنونی رسوایی دشمنان و ناکامی آنان در فتنه‌ها را به دنبال دارد و مطالبه‌گری بخشی از وظیفه رسانه‌ها در تحقق این اصل است.

امام جمعه همدان گفت: ایجاد قرارگاه رسانه ای جهاد تبیین در دیدار با مسئولان دولت‌های مختلف گوشزد شده است و بسیج رسانه در جبهه‌سازی و مدیریت این عرصه می‌تواند نقش موثری ایفا کند.

بسیج رسانه فراگیرترین تشکل رسانه‌ای کشور

مسئول سازمان بسیج رسانه کشور نیز با اشاره به اینکه بسیج رسانه فراگیرترین تشکل رسانه‌ای کشور است گفت: در استان همدان یک دفتر و هفت کانون فعال است.

مرتضی کارآموزیان با تاکید بر اینکه هدف ما تشکیل جبهه واحد رسانه‌ای انقلابی در کشور است یادآور شد: رهبر معظم انقلاب نسبت به تشکیل چنین مجموعه‌ای تاکیدات بسیاری دارند و لذا در تلاش هستیم تا این دغدغه را محقق کنیم.

امام جمعه همدان: قرارگاه رسانه‌ای قوی برای مقابله با هجمه دشمن تشکیل شود

وی به اقدامات صورت گرفته توسط این معاونت اشاره و اظهار کرد: تکمیل اطلس رسانه‌ای در کشور و همچنین انجام پژوهش‌های علمی در زمینه میزان مصرف رسانه‌ای مردم از جمله اقدامات انجام شده است.

مسئول سازمان بسیج رسانه کشور تصریح کرد: همچنین درصدد هستیم تا میزان تاثیر رسانه‌ها بر افکار عمومی را با استفاده از ابزارهای علمی مورد سنجش قرار دهیم.

کارآموزیان، حرکت در مسیر تحقق جهاد تبیین را برای اهالی رسانه بسیار واجب و ضروری برشمرد و گفت: وجود بسیاری از مشکلات در جامعه که امروز با آن روبرو هستیم، به دلیل عدم تحقق صحیح جهاد تبیین است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha