۱۹ شهریور ۱۴۰۲، ۲۱:۴۳
کد خبر: 85225113
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

تیم حافظ ساری قعرنشین لیگ برتر فوتسال کشور شد

۱۹ شهریور ۱۴۰۲، ۲۱:۴۳
کد خبر: 85225113
تیم حافظ ساری قعرنشین لیگ برتر فوتسال کشور شد

ساری - ایرنا - تیم حافظ ساری با قبول پنجمین شکست متوالی خود در لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور در قعر جدول رده‌بندی این مسابقات باقی ماند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، تیم حافظ ساری در دیداری معوقه از هفت نخست لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور، یکشنبه شب در سالن ورزشی سیدرسول حسینی این شهر میزبان تیم مقاومت البرز بود که در نهایت نتیجه این بازی را همانند چهار مسابقه دیگر به حریفان واگذار کرد.

ساروی‌ها در این بازی که از حمایت اندک تماشاگران خود سود می بردند، با نتیجه هفت بر سه تن به شکست دادند تا بعد چند سال دوری از لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور، همچنان در حسرت پیروزی در این مسابقات بمانند.

۲ تیم حافظ ساری و مقاومت البرز که تا پیش از این مسابقه با چهار شکست و یک مساوی در رده‌های سیزده و چهاردهم جدول رده بندی مسابقات قرار دارند، در واقع ساروی‌ها با این شکست یک دوئل ۶ امتیازی را به مقاومت البرز واگذار کردند تا تنها با یک امتیاز در انتهای جدول قرار گیرند.

تیم حافظ ساری قعرنشین لیگ برتر فوتسال کشور شد

مدیران تیم حافظ ساری هفته گذشته و درپی کسب نتایج ضیف، مصطفی نظری سنگربان سابق تیم ملی و سرمربی این تیم را برکنار کرده بودند تا در این مسابقه بدون حضور سرمربی نیز شکست دیگری را تجربه کردند.

از چند گزینه از جمله رضا لک سرمربی سابق تیم شهروند ساری، به عنوان جدی‌ترین گزینه هدایت تنها نماینده مازندران در لیگ برتر فوتسال باشگاه های کشور یاد می شود.

تیم حافظ ساری در هفته هفتم این مسابقات روز جمعه ۳۱ شهریور نیز در بازی خانگی به مصاف تیم آلومینیوم اراک تیم دوازدهم جدول خواهد رفت.

مسابقات این فصل لیگ برتر فوتسال باشگاه های کشور با حضور ۱۴ تیم در حال برگزاری است.

تیم حافظ ساری با خرید امتیاز تیم قندکاترین آمل بعد از غیبت حدود ۲ ساله به سطح اول فوتسال کشور بازگشت.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha