عملیات رفت و برگشت بیش از ۱۲ هزار  زائر مراسم اربعین از فرودگاه اصفهان انجام شد

اصفهان- ایرنا- مدیر کل فرودگاه‌های استان اصفهان گفت: عملیات رفت و برگشت ( اعزام و پذیرش ) ۱۲ هزار و ۴۱۶ زائر اصفهانی مراسم اربعین حسینی در کشور عراق با ۱۱۰ پرواز از طریق فرودگاه اصفهان و نجف انجام شد.

به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی فرودگاه‌های استان اصفهان، ابوذر ضیایی با اشاره به آخرین وضعیت پروازهای اربعین فرودگاه شهید بهشتی اصفهان افزود: خدمت رسانی به بیش از ۱۲ هزار زائر اربعین حسینی در این فرودگاه از ۲۷ مرداد ماه سال جاری آغاز و سپس تا ۲۰ شهریور ماه ، ۱۱۰ پرواز از فرودگاه شهید بهشتی در مسیر اصفهان به نجف و بالعکس انجام شد.

مدیر کل فرودگاه‌های استان اصفهان اظهار داشت: ۸۰ پرواز ورودی و خروجی در مسیر اصفهان به اهواز و بالعکس نیز در این مدت انجام شد و بیش از چهار هزار و ۷۰۰ زائر از طریق مرزهای زمینی به جمع زائران در پیاده روی اربعین پیوستند و پس از زیارت حضرت سیدالشهدا (ع) به اصفهان بازگشتند.
وی بیان کرد: در این مدت نمایندگان نهادهای نظارتی از جمله سازمان تعزیرات حکومتی و همچنین دفتر بازرسی استانداری در ترمینال پروازهای خارجی مستقر و به صورت مداوم بر قیمت بلیط‌های عرضه شده در این مسیر نظارت و خدمات در حال ارائه را پایش کردند.

به گزارش ایرنا، فرودگاه بین‌المللی شهید بهشتی در شرق اصفهان دارای ۲ باند به طول چهار هزار و ۳۹۷ متر و عرض ۴۵ متر با ۲۰ جایگاه پذیرش انواع هواپیمای مسافربری و ترمینال پروازهای داخلی و خارجی است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha