۲۱ شهریور ۱۴۰۲، ۸:۴۶
کد خبرنگار: 985
کد خبر: 85226222
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

زمین‌گیر شدن شرور متواری توسط پلیس مشگین‌شهر

۲۱ شهریور ۱۴۰۲، ۸:۴۶
کد خبر: 85226222
زمین‌گیر شدن شرور متواری توسط پلیس مشگین‌شهر

اردبیل - ایرنا - فرمانده انتظامی مشگین‌شهر از زمین‌گیر شدن یک فرد شرور متواری در تهران توسط ماموران پلیس این شهرستان خبر داد.

سرهنگ نیکروز سلیمانی روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: ماموران پلیس این شهرستان طی عملیات منسجم و مقتدرانه یک نفر اراذل و اوباش سابقه‌دار که اقدام به اخلال در نظم عمومی ، شرکت در نزاع و درگیری دسته‌جمعی ، شرارت ، عربده‌کشی و سلب آرامش و آسایش شهروندان کرده و متواری شده بود ، را شناسایی کردند.

وی ادامه داد: با هماهنگی دادستان مشگین‌شهر و انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی ماموران انتظامی شهرستان مشگین‌شهر طی عملیاتی غافلگیرانه فرد مذکور را در شهر تهران شناسایی و دستگیر کردند.

سرهنگ سلیمانی تصریح کرد: امنیت مردم خط قرمز پلیس بوده و برابر قانون برخورد جدی با مخلان نظم و امنیت عمومی در دستور کار است و به مخلان امنیت اجازه قدرت‌نمایی داده نخواهد شد.

دادستان عمومی و انقلاب مشگین‌شهر هم از نیروی انتظامی در شناسایی و دستگیری عامل شرارت در این شهرستان (ش_ف) که به سبب درگیری مسلحانه و تمرد به پلیس تحت تعقیب بود ، قدردانی کرد.

بابک نونهال اظهار کرد: پس از اطلاع واصله متوجه تردد و حضور متهم در یکی از نقاط حاشیه شهر تهران شده و پس از صدور دستور قضایی ، ماموران پلیس با حضور ضربتی در موقعیت مورد نظر این عامل شرارت را دستگیر و متهم با دستور مقام قضایی متهم روانه زندان شد.

دادستان مشگین‌شهر تاکید کرد: به مردم عزیز مشگین‌شهر اطمینان خاطر می‌دهیم اشد مجازات بدون هیچ اغماض قانونی در انتظار اقدامات شرورانه و ضد امنیت عمومی خواهد بود.

مشگین‌شهر در شمال غربی اردبیل قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha