۲۳ آبان ۱۴۰۲، ۱۶:۱۶
کد خبرنگار: 877
کد خبر: 85291186
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

دادستان اردبیل: مجرمان سابقه‌دار استان به طور دائم تحت رصد و کنترل هستند

اردبیل- ایرنا- دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل گفت: بانک اطلاعاتی جامعی از مجرمان حرفه ای و سابقه دار استان تشکیل و در اختیار نهادهای نظامی و امنیتی قرار گرفته و تمام رفتارهای آنان تحت رصد دستگاه‌های مسئول قرار دارد.

به گزارش ایرنا از دادگستری اردبیل جلال آفاقی روز سه شنبه در جلسه ستاد استانی کنترل مجرمان حرفه ای و سابقه دار که جمعی از مسئولان استانی برگزار شد، با تاکید بر لزوم پیشگیری و مقابله با آسیب‌های اجتماعی اظهار کرد: یکی از راهکارهای موثر در کاهش جرائم و تخلفات، افزایش اطلاعات و آگاهی‌های عمومی با بهره‌مندی از ظرفیت رسانه ملی، نشریات و فضای مجازی است که ضروری است نهادهای متولی برنامه‌ریزی‌ دقیق و مستمری برای همه اقشار مردم داشته باشند.

وی افزود: تأمین امنیت و آرامش مردم از اولویت‌ها و رویکردهای مهم دستگاه قضایی در استان است و با هر گونه اخلال در نظم و آرامش شهروندان مطابق با قانون با جدیت برخورد می‌شود.

دادستان مرکز استان درباره کنترل مجرمان حرفه ای و سابقه دار استانگفت: بانک اطلاعاتی جامعی در این خصوص تشکیل و در اختیار نهادهای نظامی و امنیتی قرار گرفته است و تمام اقدامات و تحرکات آنان به طور دائم تحت رصد قرار دارد.

آفاقی خاطرنشان کرد: مجرمان حرفه‌ای و سابقه دار با کوچکترین تحرکات غیرقانونی توسط مراجع قانونی تحت تعقیب قرار می‌گیرند.

وی در خصوص مجرمان حرفه‌ای و سابقه‌دار زندانی هم گفت: دستگاه قضایی در خصوص برخی از زندانیان از جمله زندانیان جرائم مالی و غیر عمد با رأفت اسلامی برخورد می‌کند لیکن در خصوص مجرمان سابقه‌دار برخوردهای سختگیرانه‌ای داشته و هیچگونه تسهیلات زندان از جمله مرخصی به این افراد داده نمی‌شود.

به گزارش ایرنا طی هفته های اخیر و در راستای ارتقای امنیت اجتماعی شهروندان، با همکاری دستگاه قضایی و نیروهای انتظامی بیش از ۲۰ نفر از مجرمان حرفه ای و سابقه دار بازداشت و روانه بازداشتگاه شدند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha